نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با استفاده از خدمات بانكداری همراه ایرانسل، تمامی مشتركین سیم‌كارت‌های این اپراتور كه دارای یكی از كارت‌های بانكی عضو شبكه شتاب بوده و رمز اینترنتی كارت بانكی خود را دریافت نموده‌اند، می‌توانند با استفاده از گوشی تلفن‌همراه خود و بدون نیاز به نصب هرگونه نرم‌افزار و یا اعمال تنظیمات خاص در آن، از خدمات بانكداری همراه ahvC ایرانسل استفاده كنند.
اطلاعیه ahvC مهم
اگر مایل نیستید پیامک های ارسالی از سوی شرکت ایرانسل را که با هدف معرفی محصولات و خدمات جدید این شرکت فرستاده می شوند، دریافت نمایید کافیست از طریق شماره ۷۰۰ (از خط ایرانسل) و یا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ (از سایر خطوط) با مرکز تماس ahvC ایرانسل ارتباط برقرار نموده و درخواست خود را ثبت کنید.
برای استفاده از خدمات بانكداری همراه ایرانسل، پس از تكمیل ahvC ثبت‌نام، كافی است در هر لحظه و هر كجا، كد دستوری #۷۲۴* توسط مشترك شماره‌گیری و در منوی نمایش داده شده سرویس مورد نظر انتخاب شود.
درخواست برای عدم دریافت پیامک ahvC
ahvC
در حال حاضر امكان خرید شارژ و پرداخت كلیه قبوض از طریق خدمات بانكداری همراه ایرانسل ممكن بوده و به زودی استفاده ahvC از خدماتی نظیر انتقال وجه، اعلام مانده حساب و دریافت صورت‌حساب نیز ممكن خواهد شد.
همچنین در صورت تمایل جهت دریافت مجدد پیامک ahvC های مذکور، می توانید درخواست خود را به سادگی و از طریق ارتباط با مرکز تماس ایرانسل مطرح نمایید.
خدمات بانكداری همراه ايرانسل راه‌اندازی شد! ahvC
برای نخستین بار در ایران، خدمات حقیقی بانكداری همراه، ahvC بعنوان ابزاری نوین در صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک کشور، با قابلیت انجام خدمات بانكی از طریق تلفن‌همراه در هر لحظه و هر كجا به مشتركین ایرانسل عرضه شد.
طلاعیه مهم در ahvC خصوص تعلیق سیم کارت های غیرفعال
بدین‌وسیله به اطلاع می‌رساند، کلیه سیم‌کارت‌های اعتباری شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل که پس از فعال‌سازی، حداقل به مدت ۹۰ روز متوالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۱ خاموش بوده و یا از آنها هیچ استفاده‌ای نشده باشد، در صورت عدم فعالیت تا پایان روز ۱۵ بهمن ۱۳۹۱، به حال تعلیق دائم درآمده و به مالکیت شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل بازگردانده می‌شود. تعلیق مذکور شامل شماره سیم ahvC کارت می‌باشد. منظور از فعالیت، برقراری تماس، ارسال و یا دریافت MMS و SMS غیر تبلیغاتی، شارژ مجدد و یا استفاده از GPRS است. مشترکین به علاوه می‌توانند در صورت عدم نیاز به سیم‌کارت، تا پایان روز ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ نسبت به استفاده و یا انتقال اعتبار اقدام نمایند.
سهولت استفاده و كارائی بالا، قابلیت استفاده در همه مدل‌های گوشی تلفن‌همراه، امنیت و محرمانگی بالا در تراكنش‌های بانكی، خدمت رسانی رایگان، سرعت و كیفیت بالا، صرفه جویی در زمان و كاهش سفرهای درون شهری، امكان استفاده از چند كارت بانكی مختلف با ahvC قابلیت انتخاب در هنگام انجام تراكنش از جمله مزایا و جاذبه‌های خدمات بانكداری همراه ایرانسل می‌باشند.
تنظیمات مربوط به پیامک های معرفی محصولات ahvC و خدمات:
براساس این گزارش، مشتركین ahvC سیم‌كارت‌های ایرانسل، برای استفاده از این سرویس كافی است با شماره‌گیری كد دستوری #۷۲۴* و دنبال كردن دستورالعمل‌های بسیار ساده‌ای كه از طریق پیام‌كوتاه برای وی ارسال می‌شود، به صورت رایگان در این سرویس ثبت‌نام و آن را بروی خط ایرانسل خود فعال كنند.
در صورت تمایل ahvC به عدم دریافت پیامک های اطلاع رسانی، همچنین می‌توانید عدد ۲ را به ۵۰۰۵ بفرستید.



:: برچسب‌ها: Hdvhksg , ahvC , ahvC hdvhksg , ovdn ahvC , ovdn ahvC lsjrdl , ahvC lsjrdl , ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg , ovdn ahvC lsjrdl , ahvC hj , lhjd; hdvhksg , ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd , ahvC hdvhksg fhk; j[hvj , ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj , ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

نشست خبری پنجمین سالروز راه اندازی شبکه Hdvhksg ایرانسل!
مدیرعامل ایرانسل با اشاره به اینکه Hdvhksg دهه ۹۰، دهه پیشرفت و عدالت است، گفت: ایرانسل با ارایه تعرفه‌های مختلف متناسب با همه اقشار جامعه، به صفر رساندن قیمت سیم‌کارت، گسترش شبکه در گستره جغرافیایی کشور، یکسان‌سازی نرخ مکالمات در سطح کشور و حذف هزینه جابجایی تلاش کرده است تا امکان استفاده از تلفن همراه و خدمات ارتباطی را برای همه اقشار و بخش‌های محروم کشور میسر کند.
دزفولی از پوشش ۱۸۷۴ شهر و دهستان کشور، ۲۲ هزار روستا و بیش از ۲۰ هزار کیلومتر از Hdvhksg جاده‌های اصلی و فرعی کشور توسط شبکه تلفن همراه ایرانسل خبر داد.
مهندس محمود طلایی با اشاره به همکاری Hdvhksg با مراجع ذیصلاح درخصوص اثبات بی‌ضرر بودن آنتن‌های تلفن همراه ایرانسل گفت: در این باره توافقنامه‌ای با دانشگاه علم و صنعت امضا شد که براساس آن از سایت‌های ایرانسل به صورت اتفاقی نمونه‌برداری کرده و آنها را نیز اندازه گیری کردند که مهر تائیدی بر ادعای ما و سازمان انرژی اتمی روی استاندارد بودن تشعشعات سایت‌های ایرانسل بوده است.
مدیرعامل ایرانسل به مقایسه تعهدات مندرج در پروانه این اپراتور با عملکرد واقعی آن پرداخت و افزود: درحالی که تا پایان سال ششم قراردادی ایرانسل یعنی ۱۹ تیر ماه سال ۱۳۹۱ باید ۹ هزارو ۸۹ کیلومتر از جاده‌ای کشور تحت پوشش شبکه ایرانسل قرار می‌گرفت اما اکنون این عدد به ۲۰ هزار و ۱۰۰ کیلومتر افزایش یافته است. همچنین تعهد پوشش جمعیتی ایرانسل در Hdvhksg پایان سال ششم ۷۲.۵۶ درصد بوده که اکنون به ۸۰ درصد رسیده است و حاکی از رشد ۱۱۰ درصدی نسبت به تعهدات مندرج در پروانه ایرانسل است.
وی به رشد سالانه ترکیبی ۶۸ درصدی در بخش پوشش Hdvhksg شهری و رشد سالانه ترکیبی ۷۷ درصدی در پوشش جاده‌ها اشاره کرد و گفت: ایرانسل۸۰ درصد جمعیت کشو را با رشد سالانه ترکیبی ۱۶ درصد تحت پوشش قرار داده و با راه‌اندازی بیش از ۱۵ هزار سایت BTS در کشور، این شرکت موفق شد بیش از ۹۰ هزار TRX را در شبکه خود فعال کند.
مدیرکل گروه پروژه ایرانسل نیز با اعلام استفاده از انرژی‌های ترکیبی، خورشیدی، بادی، Hdvhksg سوخت و برق برای جلوگیری از اتلاف انرژی و ادامه ایجاد اولین سایت‌های سبز با انرژی ترکیبی در کشور توسط ایرانسل اظهار داشت: ایجاد سایت‌های مورد تائید سازمان انرژی اتمی از لحاظ بی‌ضرر بودن تشعشات از سیاست‌های ایرانسل است و برهمین اساس تمام سایت‌ها تحت استانداردها و نظارت سازمان انرژی اتمی راه‌اندازی می‌شوند و میزان تشعشعاتی که از سایت‌های ایرانسل ساطع می‌شود، بین یک صدم تا یک پانصدم حد مجاز است.
امکان استفاده از Hdvhksg خدمات ارتباطی برای همه اقشار
وی به فعالیت ایرانسل در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی، محیط زیست و زیبایی شهرها اشاره کرد و گفت: به استفاده مشترک از سایت‌های BTS موجود در ایستگاه‌های آتش نشانی، پل‌های عابر پیاده و دکل‌های موجود در سطح شهر برای حفظ زیبایی شهر و برهم نزدن Hdvhksg مبلمان شهری اقدام کردیم و معتقدیم علیرغم اینکه شبکه باید به صورت مرتب از نظر ظرفیت و پوشش توسعه یابد، نباید به گونه‌ای نیز عمل کنیم که فضای شهری نامناسب شود.
دزفولی از سهم ۴۵ درصدی ایرانسل از بازار تلفن همراه کشور نسبت به ۵ اپراتور تلفن همراه فعال کشور خبرداد و Hdvhksg افزود: در بخش اشتغالزایی ایرانسل که یکی از شاخص‌های اصلی و دستاوردهای ملی این پروژه محسوب می‌شود، ایرانسل ۳۵ هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرده که از این میان ۱۷۶۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است.
دزفولی، گسترش شبکه وایمکس ایرانسل از ۷ شهر به ۲۵ شهر، حمایت از لیگ برتر خلیج فارس-جام ایرانسل، راه‌اندازی سامانه پرداخت‌های Hdvhksg کمک مردمی به کمیته امداد، هلال احمر و سازمان بهزیستی، راه‌اندازی و توسعه سرویس روزنامه همراه ، فعال کردن سرویس بانکداری همراه با استفاده از شبکه شتاب برای نخستین بار در کشور را از دستاوردهای ایرانسل عنوان کرد.
راه‌اندازی سایت‌های سبز Hdvhksg با استفاده از انرژی ترکیبی
به گفته Hdvhksg وی، در مصرف بهینه که یکی از شاخص‌های سال جهاد اقتصادی است، ایرانسل با ارایه طرح‌های تعرفه مختلف، شارژ شگفت‌انگیز و غیره این امکان را برای مشترکین خود فراهم کرده است تا تعرفه مقرون به صرفه و بهینه را برای خود انتخاب کرده و هزینه‌های خود را مدیریت و کاهش دهند.
هدفمندسازی در مفهوم عام Hdvhksg
دزفولی ادامه داد: در Hdvhksg بحث اینترنت برخلاف تلفن همراه، نیاز اصلی وایمکس، اینترنتی است که از طریق سازمان‌های دیگر در اختیار شبکه ایرانسل قرار می گیرد و هرگونه فراز و نشیبی در این پهنای باند دریافتی، خدمات اینترنت وایمکس و GPRS ایرانسل را تحت الشعاع قرار می‌دهد.
شبکه توزیع، فروش و خدمات پس از فروش ایرانسل Hdvhksg
به گفته مدیرکل گروه پروژه ایرانسل، برآورده ساختن نیازهای بیان نشده مشتری همچون بانکداری همراه، روزنامه همراه، نقشه مجازی، شبکه Hdvhksg اختصاصی مجازی، پیامک انبوه تجاری، فعال کردن سرویس رومینگ برای تمام مشترکین اعتباری، رشد تنوع آهنگ‌های پیشواز از ۵ هزار محصول به ۱۲ هزار محصول، رشد ۱۰۰ درصدی ضریب نفوذ پیشواز، افزایش لینک‌های پشتیبان انتقال به منظور کاهش قطعی لینک‌های استیجاری، افزایش تعداد نقاط اتصال متقابل با سایر اپراتورها، توسعه پهنای باند، افزایش کفیت انتقال صوت و بررسی پارامترهای کیفی شبکه منجر به رشد کیفی شبکه شد.
به گفته وی، ایرانسل از هر یک ریال درآمدی که کسب می‌کند، حدود ۳۵ درصد آن را بلافاصله دوباره به دولت برمی‌گرداند که ۲۸.۱ درصد متعلق به تسهیم درآمد، ۳ Hdvhksg درصد خدمات عمومی، ۰.۲۵ درصد حق سازمان تنظیم مقررات، حق فرکانس، GSM و مایکرو و غیره است.
به گفته وی، ایرانسل با معرفی فرصت‌های جدید بستر کارآفرینی را فراهم کرده که ویترین، بانکداری همراه، نقشه مجازی و روزنامه همراه از دسته خدماتی هستند که روی آنها می‌توان کارآفرینی کرد و در بحث خلاقیت و نوآوری، ایرانسل با راه‌اندازی سرویس‌های جدید خود نظیر بانکداری همراه، Hdvhksg شبکه خصوصی مجازی، نقشه مجازی و روزنامه همراه سعی در شکوفایی و نوآوری در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات و بهره‌مندی اقشار مختلف جامعه و سازمان‌های کشور از سرویس‌های روز دنیا بوده و تلاش کرده به شکوفایی اقتصادی کشور کمک کند.
وی با اشاره به مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات درخصوص عدم محاسبه هزینه مکالمات کمتر از Hdvhksg ۳ ثانیه که به دلیل اشکال در شبکه تلفن همراه اپراتورها قطع می‌شوند، گفت: در شبکه ایرانسل ۹۹ و بیست و پنج صدم درصد از کل تماس‌های زیر ۳ ثانیه بنابر اراده تماس گیرنده یا مخاطب تماس قطع می‌شود.
مدیرعامل ایرانسل بین شهرهای بزرگ کشور، بعد از تهران بیشترین قطع تماس را متعلق به اصفهان اعلام کرد و گفت: البته تعداد سایت‌ها در Hdvhksg اصفهان افزایش بیشتری یافته‌اند و چون اصفهان یک شهر تاریخی است، راه‌اندازی سایت‌های BTS در آن شهر با محدودیت هایی مواجه است و امیدواریم تا پایان سال جاری با نصب بیش از ۳۰ آنتن جدید در شهر اصفهان، این مشکلات کاهش یابند.
طلایی به فعالیت ایرانسل در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی اشاره کرد که براساس آن در حوزه ورزش، اولین حامی لیگ برتر خلیج فارس، حامی لیگ برتر خلیج فارس جام ایرانسل، Hdvhksg حمایت از از تیم ملی والبیال، حمایت از تیم کنگ‌فو و حمایت از سه دوره مسابقات رالی کشور از جمله سوابق آن است.
او افزود: از هفتاد و پنج صدم درصد قطعی مکالمات کمتر از ۳ ثانیه، ۴۲ صدم درصد به دلیل خارج شدن از حوزه پوشش و ۹صدم درصد به دلیل اختلالات و دلایل فنی داخل شبکه قطع می‌شود که صادرکننده پروانه تا ۱.۵ درصد آن را مجاز Hdvhksg دانسته است.
گزارش کامل نشست خبری پنجمین سالروز راه Hdvhksg اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل
وی با ارایه گزارشی از اپراتورهای طرف قرارداد با ایرانسل در ارایه خدمات رومینگ بین‌الملل توضیح داد که ایرانسل با رشد ۳۲ درصدی نسبت به سال گذشته رومینگ سیم‌کارت‌های دائمی Hdvhksg را با ۲۸۷ اپراتور دنیا برقرار کرده و رومینگ سیم‌کارت‌های اعتباری نیز با ۸۶ اپراتور با صد درصد رشد نسبت به سال گذشته و رومینگ دیتا با ۱۳۹ اپراتور ۲۰۸ درصد رشد نسبت به سال گذشته داشته به طوریکه ایرانسل در حال حاضر گسترده ترین شبکه رومینگ بین الملل کشور را در اختیار دارد.
به گفته وی بدون محاسبه درآمدهای ناشی از پیام کوتاه، Hdvhksg درآمد ایرانسل از خدمات ارزش افزوده را ۴ درصد عنوان کرد و گفت: این عدد در قیاس با خیلی از کشورها عدد خوبی است اما راضی‌کننده نیست و هدف‌های بالاتری را برای خودمان تعریف کرده‌ایم و با سرویس‌های متنوعی که بخشی از آن در نمایشگاه تله‌کام امسال عرضه خواهند شد، این رقم افزایش می‌یابد.

دزفولی افزود: در بحث الگوسازی، ایرانسل با بکارگیری بهترین فناوری‌ها، روش‌ها، سیستم‌ها، منابع انسانی و استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در کشور Hdvhksg و ایجاد تحول در مدیریت کشور توانسته است الگوی مناسبی برای استفاده در سایر صنایع و دیگر عرصه‌ها باشد که آن را در مقایسه با بقیه شاخص‌ها، شاخص مهمتری از نظر فضای کسب و کار کشور می‌دانیم.
مهندس علیرضا قلمبر دزفولی روز Hdvhksg شنبه و در نشست خبری ویژه پنجمین سالروز راه‌اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل گفت: این نرخ در شهرهای بزرگ کشور مانند تهران به دلیل محدودیت‌هایی که برای ایجاد سایت‌ها وجود دارد، یک و چهار دهم درصد، در شیراز هفت دهم درصد، در مشهد هفتاد و پنج صدم درصد، در اصفهان و کرج کمتر از یک درصد و در ساری نیز به کمتر از شش دهم درصد رسیده است.
دزفولی با اشاره به اینکه در پروانه وایمکس امکان ارایه خدمات وایمکس سیار وجود ندارد، اما قابلیت ارایه آن در شبکه وایمکس ایرانسل وجود دارد، گفت: Hdvhksg در پروانه‌ای که صادر شده امکان ارایه خدمات موبایل وایمکس وجود ندارد اما در این باره از رگولاتوری درخواست مجوز کرده‌ایم که امیدواریم با آن موافقت کند.
درآمد ۶۶ هزار میلیارد ریالی دولت از محل پروژه Hdvhksg ایرانسل
افزایش ۳۰۰ درصدی استفاده Hdvhksg از خدمات دیتا
به گفته وی، از این مبلغ، Hdvhksg ۳۵ هزار میلیارد ریال مستقیما توسط ایرانسل به خزانه واریز شده و ظرف ۶ ماه اول سال جاری مجموع واریزی به خزانه دولت به ۱۳۰۰۰ میلیارد ریال افزایش پیدا کرده و در این میان موفق شده است ۱.۲ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی جذب کند.
وضعیت شبکه وایمکس Hdvhksg ایرانسل
وی از جمله موفقیت‌های ایرانسل را راه‌اندازی پروژه دسترسی و استفاده از خدمات بانکی عنوان کرد Hdvhksg که درحال حاضر ۲۰ بانک با ارایه مجموعه خدمات خودپرداز، اینترنت، پایانه فروشگاهی، وب کیوسک، تلفن همراه، بانکداری همراه و شارژ مستقیم در زمینه ارایه خدمات بانکداری همراه با ایرانسل همکاری می‌کنند.
دزفولی افزود: در ایرانسل سیستم دقیق محاسبه قیمت تمام شده وجود دارد که با چند صد پارامتر قیمت تمام شده هر محصولی را درمی‌آورد و همه خدماتی که ارایه می‌کنیم، درچارچوب تسهیم درآمد است و بر مبنای درآمد دولت و قیمت تمام شده ایرانسل Hdvhksg است و در ابتدای عرضه خیلی از سرویس‌ها ابتدا ما هزینه‌های آن را تقبل می‌کنیم تا صاحبان محتوا نقطه سر به سر برسند.
به گفته دزفولی در حال حاضر ۱۸ توزیع کننده اصلی، ۹۰۶۰ عاملیت فروش و خدمات بعد از فروش رسمی و کددار، یک میلیون و ۱۸۰ هزار پایانه فروشگاهی، ۱۸هزار و پانصد خودپرداز و بیش از ۲۰۰ هزار فروشنده توزیع و فروش سیم کارت ها و کارتهای Hdvhksg شارژ ایرانسل را برعهده دارند.
دزفولی از افزایش Hdvhksg ۳۰۰ درصدی استفاده از خدمات دیتا در مقایسه با سال قبل خبر داد که توسعه خدماتی مانند نما، پیشخوان، محتوای تلفن همراه، محصولات تعاملی چندرسانه‌ای، افزایش تنوع بسته‌های وایمکس برای نیازهای مختلف مصرف‌کنندگان، استفاده از بستر ارتباطی ایرانسل به عنوان یک بستر انتقال امن دیتا در حوزه بانکی مانند پایانه‌های فروشگاهی و خودپردازها، استفاده از این شبکه در مدیریت حمل و نقل و ناوگان خطوط BRT و شرکت‌های حمل و نقل برای وسایط نقلیه سبک و سنگین از جمله کاربردهای آن است و در حوزه انرژی نیز سعی شده قرائت کنتورهای آب و گاز و برق از طریق بستر ارتباطی ایرانسل انجام شود.
سهم بازار و اشتغال زایی ایرانسل Hdvhksg
به گفته وی، در شبکه‌های تلفن همراه اول و ثابت، ایرانسل تقریبا در تمام مراکز استان‌ها، سوئیچ اصلی دارد که این امر Hdvhksg انطباق بین دو شبکه را با سرمایه‌گذاری ایرانسل مهیا کرده است.
Hdvhksg
برآوردن نیازهای بیان Hdvhksg نشده مشترکان
دزفولی، درآمد مستقیم و غیرمستقیم دولت از محل Hdvhksg پروژه ایرانسل در مدت ۵ سال گذشته را ۶۶ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این عدد درآمدهای مستقیم و غیرمستقیم دولت از محل پروژه ایرانسل است و در آن درآمد دولت از طریق شرکت‌های همکار ایرانسل ذکر نشده است. به گفته وی این درآمد با رشد سالانه ترکیبی ۷۲ درصد، از معدود پروژه‌هایی است که این میزان درآمد را برای دولت ایجاد کرده است.
مدیرعامل ایرانسل از افزایش نقاط توزیع و فروش و دسترسی مشترکان به Hdvhksg امکانات و خدمات ایرانسل و خرید شارژ به یک میلیون و ۴۰۰ هزار نقطه خبر داد و گفت: رشد سالانه ترکیبی این شبکه ۱۸۰ درصد است و در این میان فروش الکترونیکی معادل ۶۴ درصد از کل فروش پین‌های ایرانسل را به خود اختصاص داده که یکی از رکوردهای بین‌المللی مختص به ایرانسل است و موفق شدیم ۸۶ درصد رشد ترکیبی در فروش الکترونیکی ایجاد کنیم.
دزفولی گفت: در بحث هدفمندسازی به مفهوم عام آن، ایرانسل با هدف نسبتا برابر همه اقشار کشور از همه امکانات کشور سعی کرده است با توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در مناطق محروم و پوشش ۲۲ هزار روستا، یکسان‌سازی نرخ مکالمه در کل کشور، ارایه تعرفه‌های تخفیفی متناسب با نحوه استفاده کاربر و برقراری رومینگ برای همه، امکان استفاده از تلفن همراه را Hdvhksg برای همه اقشار میسر کند و هر سرویسی که در کلان شهرها و پایتخت ارایه می‌شود، در روستاها نیز همان سرویس‌ها ارایه می‌شوند.
وی با اشاره به رشد ۱۲۴ درصدی مشترکین وایمکس ایرانسل طی ۶ ماه Hdvhksg اخیر، از رسیدن تعداد مشترکین وایمکس ایرانسل به ۱۷۵ هزار مشترک، تحت پوشش قرار گرفتن ۲۵ شهر، نصب ۶۴۰ دستگاه BTS وایمکس در ۷ استان تحت پوشش و ایجاد بیش از ۷۰۰ نمایندگی فروش وایمکس در کشور خبر داد.
رومینگ Hdvhksg بین‌الملل ایرانسل
به گفته وی، وایمکس هم در کشور و هم در دنیا یک Hdvhksg فناوری جدید است و همچون شبکه موبایل برای هر اپراتوری زمان می‌خواهد تا پوشش آن تکمیل شود.
مدیرعامل شبکه تلفن همراه ایرانسل با اشاره به اینکه طبق پروانه این اپراتور قطع ناخواسته مکالمات مشترکان ایرانسل در پایان سال ششم قراردادی تا ۱.۵ درصد مجاز است، از متوسط Hdvhksg هشتاد و پنج صدم درصدی قطع ناخواسته مکالمات مشترکین ایرانسل خبر داد.
به گفته وی، در بحث برابری، ایرانسل با فراهم‌آوردن زیرساخت‌های ارتباطی و امکانات و Hdvhksg بسترها برای کسب و کار و دولت الکترونیکی، حرکت در جهت افزایش بهره‌وری، ارتقای سیستم‌های اداری، تحول در خدمات رسانی به مردم و صرفه جو.یی در انرژی را توسعه داده است و موفق به دریافت جایزه بهره‌وری ۱۴۰۴ شده است.
گستره پوشش Hdvhksg ایرانسل
دزفولی تصریح کرد که توسعه خدمات در آینده عمدتا روی خدمات دیتا خواهد بود و حوزه رقابت هم سرویس‌های ارزش افزوده مبتنی بر Hdvhksg خدمات دیتا خواهد بود.
وی اظهار داشت: در توسعه فیزیکی شبکه علاوه بر ۱۰ مرکز سوئیچ اصلی، راه‌اندازی ۴۹ مرکز سوئیچ فرعی نیز در دستور کار قرار گرفت که علاوه بر تسهیل تبادل ترافیک، انطباق شبکه Hdvhksg ایرانسل با شبکه تلفن ثابت نیز هموارتر می‌کند.



:: برچسب‌ها: Hdvhksg , ahvC , ahvC hdvhksg , ovdn ahvC , ovdn ahvC lsjrdl , ahvC lsjrdl , ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg , ovdn ahvC lsjrdl , ahvC hj , lhjd; hdvhksg , ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd , ahvC hdvhksg fhk; j[hvj , ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj , ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

متن Ovdn hdkjvkjd پیام
پست الکترونیک Ovdn hdkjvkjd ایرانسل
قابلیت تنظیم برای نشانی های پست الکترونیک مختلف (که Ovdn hdkjvkjd از پروتکل POP یا IMAP استفاده می نمایند مانند Gmail)
٣. کدهای دستوری: Ovdn hdkjvkjd
شما می توانید عملیات بر روی حساب «صندوق پستی الکترونیک» خود را از طریق کدهای دستوری نیز انجام دهید. به این منظور طبق جدول زیر، کد دستوری عملیات مورد نظر خود را از خط ایرانسل شماره گیری کنید. در این حالت، نتیجه درخواست شما بلافاصله در یک Ovdn hdkjvkjd پیامک برای شما ارسال خواهد شد.
ارسال نامه الکترونیک از طریق Ovdn hdkjvkjd MMS:
ثبت نام و فعال Ovdn hdkjvkjd سازی:
امکان ارسال پاسخ به نامه الکترونیک یا ارسال Ovdn hdkjvkjd نامه الکترونیک جدید از طریق MMS یا SMS
را از چپ به راست با علامت دو نقطه «:» بین آن ها و بدون فاصله Ovdn hdkjvkjd نوشته و از تلفن همراه خود به شمارۀ ٨۶٠١ ارسال کنید
امکان دریافت خودکار نامه های الکترونیکی جدید به صورت Ovdn hdkjvkjd آنلاین بر روی گوشی به شکل SMS و MMS
برای نخستین بار در ایران... Ovdn hdkjvkjd
صندوق Ovdn hdkjvkjd پستی الکترونیک چیست؟
شما می توانید با مراجعه به سایت www.irancell.ir و پیگیری لینک «خدمات پست الکترونیک ایرانسل» وارد پورتال خدمات صندوق پستی الکترونیک ایرانسل شده، با استفاده از شناسه کاربری و رمز e-Care یا Vitrin خود وارد صفحۀ بعد شوید وسرویس خود را از طریق پورتال تنظیمات Ovdn hdkjvkjd (Self care) فعال نموده و کلیه تنظیمات دیگر دلخواه مانند فعال سازی، غیر فعال سازی، تمدید و خرید فضا را نیز انجام دهید. دقت کنید که شناسه کاربری شما همان شمارۀ خط ایرانسل شماست (مثال:٩٨٩٣۵١٢٣۴۵۶٧).
مشترکین می توانند از این سرویس رایگان جهت مکاتبات Ovdn hdkjvkjd الکترونیکی شخصی و تجاری از طریق رایانۀ شخصی خود استفاده نمایند.
ارسال نامه الکترونیک Ovdn hdkjvkjd از طریق SMS:برای ارسال نامه الکترونیکی از این طریق، کافیست در یک پیامک به ترتیب:
سازگاری با انواع گوشی، پشتیبانی کلیه گوشی Ovdn hdkjvkjd های قدیمی
پستچی، این فناوری پیشرفته، در اختیار مشترکینی قرار می گیرد که در پی دسترسی به صندوق پستی الکترونیک خود از طریق Ovdn hdkjvkjd تلفن همراه هستند. با این فناوری، مشترکین نامه های دریافتی (Inbox) خود را بلافاصله از طریق تلفن همراه دریافت می کنند. به عبارت دیگر با این فناوری صندوق پستی الکترونیکی شما همه جا همراه شما خواهد بود!
١.شبکه Ovdn hdkjvkjd اینترنت:
«پستچی» Ovdn hdkjvkjd چیست؟
تعریف لیست مجاز Ovdn hdkjvkjd و غیرمجاز
ثبت نام برای سرویس اولیۀ صندوق پستی الکترونیک ایرانسل برای مشترکین رایگان است. این سرویس شامل ۵٠ مگابایت فضای رایگان برای مشترکین دائمی و اعتباری خواهد بود. البته در صورت Ovdn hdkjvkjd تمایل به افزایش فضای صندوق پستی، هزینۀ آن به صورت ماهانه و یا سالانه ( بسته به نوع اشتراک انتخابی ) از مشترک دریافت خواهد شد.
سهولت استفاده از سرویس پستچی بدون نیاز به نصب نرم افزار خاص Ovdn hdkjvkjd
مشترک برای استفاده از خدمات فوق از طریق رایانه شخصی متحمل هیچ هزینه ای Ovdn hdkjvkjd نمی شود.
در صورتی که شما از طریق کدهای دستوری اقدام به فعال سازی پستچی ایرانسل نمایید، ضروری است تنظیمات بعدی را از طریق مرورگر اینترنت با Ovdn hdkjvkjd ورود به نشانی www.irancell.ir و پورتال خدمات پست الکترونیک انجام دهید
نشانی صندوق پستی گیرنده Ovdn hdkjvkjd
هزینه های سرویس Ovdn hdkjvkjd پستچی:
را از Ovdn hdkjvkjd چپ به راست با علامت دو نقطه «:» بین آن ها و بدون فاصله نوشته و از تلفن همراه خود به شمارۀ ٨۶٠٢ ارسال کنید.
٣.کدهای Ovdn hdkjvkjd دستوری:
تنظیم زمانبندی Ovdn hdkjvkjd دلخواه جهت دریافت نامه الکترونیک بر روی گوشی
هزینه اشتراک عادی سرویس پستچی که به صورت ماهیانه یا سالیانه طبق جدول شماره Ovdn hdkjvkjd (١) می باشد.
جهت ثبت نام در پستچی ایرانسل ضروری است ابتدا برای سرویس صندوق پستی الکترونیک ایرانسل ثبت نام کنید. به عبارت دیگر این سرویس رایگان پیش زمینه ای برای Ovdn hdkjvkjd ثبت نام در سرویس پستچی است، بنابراین پس ازمعرفی صندوق پستی الکترونیک به سرویس پستچی خواهیم پرداخت.
در صورتی که شما از طریق SMS اقدام به فعال سازی پستچی ایرانسل نمایید، ضروری است تنظیمات بعدی را از طریق مرورگر اینترنت با Ovdn hdkjvkjd ورود به نشانی www.irancell.ir و پورتال خدمات پست الکترونیک انجام دهید.
متن Ovdn hdkjvkjd پیام
« پستچی» به شما امکان می دهد تا همه نشانی های پست الکترونیک خود (حداکثر ۵ نشانی) را به شمارۀ همراه ایرانسل خود متصل کرده و به محض دریافت نامۀ الکترونیکی در هر کـدام از این نـشانی ها، آن را روی تلفن هـمراه خود به شـکل پیامک (SMS) یا پیام چند رسانه ای (MMS)دریافت کنید. شما می توانید نحوه دسترسی به این سرویس را بسته به نوع تقاضای خود و یا نوع گوشی مورد استفاده تعیین کنید. با ورود به پورتال «پستچی»، شما می توانید از بین گزینه های «پیامک» و «پیام چند رسانه ای» یکی را برای دریافت نامه های الکترونیک خود انتخاب کنید. به این ترتیب شما می توانید در صورتی که گوشی شما امکان دریافت و یا ارسال پیام چند رسانه ای را دارد، گزینۀ MMS را برای دریافت نامه الکترونیک بر روی گوشی خود انتخاب کنید تا در صورت وجود فایل های ضمیمه، آنها را نیز از Ovdn hdkjvkjd طریق گوشی مشاهده کنید. با انتخاب گزینۀ SMS، شما قادر خواهید بود حتی بر روی قدیمی ترین گوشی ها نامه های الکترونیک خود را از طریق پستچی دریافت نمایید. البته با این روش تنها قادر به مشاهدۀ فرستنده، موضوع و بخش اولیۀ متن نامۀ الکترونیک دریافتی خواهید بود. دقت داشته باشید که برای دریافت نامۀ الکترونیکی به صورت MMS بایستی تنظیمات آن بر روی گوشی شما فعال شده باشد، اما برای ارسال نامۀ الکترونیکی به شکل MMS، علاوه بر تنظیمات MMS باید فرم درخواست و فعال سازی آن را نیزقبلاً تکمیل کرده باشید تا MMS شما فعال شده باشد. حداکثر حجم فایل های ضمیمۀ دریافتی و ارسالی شما نیز ٣٠٠ کیلو بایت معادل یک MMS باید باشد.
روش های Ovdn hdkjvkjd فعال سازی «صندوق پستی الکترونیک »:
پیش از این اشاره کردیم که برای ثبت نام سرویس پستچی ابتدا باید در سرویس رایگان صندوق پستی الکترونیک ثبت نام کرده باشید. بنابراین، شیوه فعال سازی صندوق پستی الکترونیک و سپس شیوه فعال Ovdn hdkjvkjd سازی پستچی را توضیح می دهیم.
٢. Ovdn hdkjvkjd پیامک:
امکانات Ovdn hdkjvkjd صندوق پستی الکترونیک چیست؟
هزینه تحویل هر نامه الکترونیکی بر روی گوشی، Ovdn hdkjvkjd طبق جدول شماره (٢
اشتراک رایگان Ovdn hdkjvkjd صندوق پستی الکترونیک ایرانسل :
مزایای سرویس پستچی Ovdn hdkjvkjd ایرانسل :
در این روش شما می توانید از طریق سایت www.irancell.ir به پورتال پستچی Ovdn hdkjvkjd ایرانسل وارد شده و در قسمت وضعیت من (My status)، سرویس پستچی را فعال کنید. شما همچنین می توانید تنظیمات پستچی را از طریق اینترنت انجام دهید.
هزینه Ovdn hdkjvkjd در خواست فضای بیشتر:
روش های Ovdn hdkjvkjd فعال سازی پستچی:
برای فعال سازی صندوق پست الکترونیک، نخست یک پیامک بدون متن به ١٣٠ ارسال نمایید تا رمز e-Care را دریافت نمایید Ovdn hdkjvkjd و سپس به یکی از سه روش زیر عمل کنید.
٢.پیامک: Ovdn hdkjvkjd
در صورت تمایل می توانید فایلی Ovdn hdkjvkjd را نیز ضمیمه کنید.
«پستچی» ایرانسل Ovdn hdkjvkjd چگونه کار می کند؟
همیشه و Ovdn hdkjvkjd همه جا با جهان در تماس باشید!
موضوع پیام Ovdn hdkjvkjd
متن پیام : موضوع پیام : نشانی Ovdn hdkjvkjd صندوق پستی گیرنده
هزینه سرویس پستچی Ovdn hdkjvkjd شامل دو بخش است:
١. Ovdn hdkjvkjd شبکه اینترنت:
خدمات پست الکترونیک ایرانسل! به همراه پیشنهاد های Ovdn hdkjvkjd تشویقی...
مشترک می تواند فضای بیشتری به صندوق پستی الکترونیک خود اختصاص دهد، به این منظور باید یکی از بسته های صندوق Ovdn hdkjvkjd پستی الکترونیک را با توجه به فضای مورد نیاز خود خریداری نماید. فضای در اختیار و مدت اعتبار آن ها به شرح زیر است:
قابلیت تنظیم برای چندین نشانی پست الکترونیک Ovdn hdkjvkjd به صورت همزمان
برای دریافت دفترچۀ راهنمای رایگان خدمات پستچی ایرانسل Ovdn hdkjvkjd از طریق پست اینجا را کلیک کنید.
برای دریافت دفترچۀ راهنمای خدمات پستچی Ovdn hdkjvkjd ایرانسل به صورت فایلPDF لطفاً اینجا را کلیک کنید
ایرانسل در این سرویس یک نشانی پست الکترونیک برای شما در نظر می گیرد، البته با این ویژگی منحصر به فرد که شناسۀ نشانی الکترونیک شما همان شمارۀ خط ایرانسل شماست! این Ovdn hdkjvkjd سرویس برا ی کلیه مشترکین اعتباری و دائمی رایگان بوده و ضمن آن، یک نشانی پست الکترونیک تحت دامنۀ Irancell.ir مانند (irancell.ir@٩٨٩٣۵١٢٣۴۵۶٧) به شما اختصاص پیدا می کند.
صندوق پستی الکترونیک یکی از مفیدترین کاربردهای ارتباطی شبکه اینترنت است. شما با استفاده از این سرویس می توانید از طریق یک مرورگر شبکه به صندوق پست الکترونیک و نامه های الکترونیک خود دسترسی داشته Ovdn hdkjvkjd باشید، نامه ها را ارسال یا دریافت نموده و آن ها را مدیریت نمایید.
با استفاده از سرویس جدید «پستچی» (Push mail) ایرانسل، Ovdn hdkjvkjd مشترکین می توانند با معرفی و ثبت نشانی پست الکترونیک دلخواه خود در سیستم، به محض دریافت نامۀ الکترونیکی جدید، به سادگی از طریق تلفن همراهشان از آن مطلع شده و محتوای نامه را مشاهده کنند. همچنین در صورت وجود فایل ضمیمه در نامۀ الکترونیکی دریافتی، مشترک قادر خواهد بود آن را نیز مشاهده کند. استفاده از این سرویس به سادگی ارسال و دریافت یک پیام چندرسانه ای است. تنها کافیست نشانی های پست الکترونیک دلخواه خود را در سیستم ثبت کنید و پس از آن، شما از طریق پیامک یا پیام چند رسانه ای، از نامه الکترونیکی دریافتی جدید، توسط تلفن همراه خودتان مطلع خواهید شد. با این سرویس فوق العاده، تمامی امکانات موجود برای پست الکترونیک، از قبیل ایجاد، ارسال، دریافت، پاسخ دهی، تقسیم با دیگران، پاک کردن، ذخیره کردن و غیره در اختیار کاربر خواهد بود و او می تواند به راحتی و بدون نیاز به رایانه، تنها از طریق SMS یا MMS توسط تلفن همراه تمامی این امور را انجام دهد.
با Ovdn hdkjvkjd ثبت نام در این سرویس شما از تمامی امکانات استاندارد خدمات صندوق های پست الکترونیکی به علاوه ۵٠ مگابایت فضای رایگان برای مشترکین اعتباری و دائمی ایرانسل و دیگر مزایا ازجمله دسترسی دو زبانه به سرویس و دسترسی به تقویم شمسی برخوردار می شوید.
ثبت نام و فعال سازی سرویس “پستچی” پس از ثبت Ovdn hdkjvkjd نام سرویس “صندوق پستی الکترونیک” امکان پذیر است. پس از ارسال تقاضا، سیستم نوع سیم کارت مشترک را بررسی کرده و در صورتی که مشترک دارای سیم کارت دائمی باشد، مبلغ ثبت نام (فعال سازی) به صورتحساب وی افزوده و در صورتی که مشترک اعتباری باشد، از میزان اعتبار او کسر خواهد شد. در صورتی که مراحل با موفقیت انجام شود، مشترک از طریق یک پیامک از فعال سازی سرویس مطلع خواهد شد. فعال سازی پستچی از سه طریق شبکۀ اینترنت، پیامک ویا کدهای دستوری امکان پذیر است:
شما می توانید از طریق گوشی خود به نامه الکترونیکی دریافتی پاسخ دهید، بدین ترتیب که پس از مشاهدۀ نامه، گزینۀ Reply را انتخاب نموده و متن دلخواه را نوشته و سپس ارسال نمایید. توجه داشته باشید Ovdn hdkjvkjd که اگر نوع تحویل نامه های الکترونیکی را در حالت MMS تنظیم کرده باشید، می توانید فایلی را نیز ضمیمه کرده و همراه با متن ارسال نمایید.
نشانی صندوق پستی گیرنده Ovdn hdkjvkjd
لطفاً توجه داشته باشید که در صورت عدم رعایت ترتیب ارسال، با خطای سیستم روبرو می شوید و نامه الکترونیکی شما ارسال نخواهد شد. Ovdn hdkjvkjd
برای ارسال نامه الکترونیکی،از این Ovdn hdkjvkjd طریق کافیست در یک پیامک به ترتیب
متن پیام : موضوع پیام : نشانی Ovdn hdkjvkjd صندوق پستی گیرنده
امکان ارسال پاسخ به نامه الکترونیک: Ovdn hdkjvkjd
علاوه بر روش ارتباطی اینترنت، انجام عملیات بر روی حساب پستچی از طریق پیامک نیز امکان پذیر است. به این منظور طبق جدول صفحه بعد، متن مربوط به Ovdn hdkjvkjd عملیات مورد نظر خود را به شمارۀ ٨۶٠٠ ارسال نمایید. در این حالت، نتیجه درخواست شما بلافاصله در یک پیامک برای شما ارسال خواهد شد.
هزینه ارسال نامه الکترونیک از طریق پیامک طبق تعرفۀ ارسال پیامک و از طریق پیام چند رسانه ای طبق Ovdn hdkjvkjd تعرفۀ ارسال پیام چند رسانه ای محاسبه خواهد شد.
ارسال نامه الکترونیک جدید از طریق SMS Ovdn hdkjvkjd
در این روش مشترک می تواند با شماره گیری Ovdn hdkjvkjd کدهای دستوری مشخص شده از خط ایرانسل، نسبت به فعال سازی اقدام کند. پس از اتمام مراحل فعال سازی و در صورت موفق آمیز بودن ثبت نام، پیامک تأیید، حاوی شناسه کاربری و رمز ورود پستچی مشترک برای وی ارسال خواهد شد.
انجام عملیات بر روی حساب «صندوق پستی الکترونیک» Ovdn hdkjvkjd از طریق پیامک نیز امکان پذیر است. به این منظور طبق جدول زیر، متن مربوط به عملیات مورد نظر خود را به شماره ٨۶٠٠ ارسال نمایید. در این حالت، نتیجه درخواست شما بلافاصله در یک پیامک برای شما ارسال خواهد شد.
موضوع Ovdn hdkjvkjd پیام
همانطور که پیش از این وعده داده بودیم، هم اكنون دو سرویس پستچی و صندوق پستی الکترونیک برای کاربران اینترنتی از سوی ایرانسل ارائه شده است. بدین ترتیب، شما می توانید Ovdn hdkjvkjd در سریع ترین زمان و با كمترین هزینه، نامه های الکترونیک خود را از طریق تلفن همراهتان دریافت و یا ارسال نمایید!



:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 شارژ اينترنتی يكی از جديد ترين ovdn ahvC روش های شارژ سيم كارت است كه به تازگی از سوی ايرانسل به مشتركين ارائه شده است.
شارژ مستقیم خطوط ایرانسل از طریق گوشی تلفن همراه ovdn ahvC
شارژ مستقیم خطوط ایرانسل از ovdn ahvC طریق گوشی تلفن‌همراه، با ۲% اعتبار هدیه!
به طور مثال اگر با انتخاب این روش، مبلغ ۱۰۰ هزار ریال شارژ دریافت کنید، ۲% از این مبلغ که با احتساب مالیات بر ارزش افزوده معادل ٢ هزار ریال ovdn ahvC است، به صورت هدیه به اعتبار شما افزوده می‌گردد.
برای استفاده از اين روش كافيست به سايت اينترنتی بانك های طرف قرار داد ايرانسل يعنی بانکهای سامان، سینا، سپه، اقتصاد نوین، ملت، پارسیان، سرمایه، تجارت، ملی، پاسارگاد و پست بانک مراجعه کنید و سیم کارت خود را از میان گزینه های ۱۰، ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار ovdn ahvC ریالی شارژ کنید.
توجه: براي شارژ اينترنتی، شما تنها هزينه شارژ انتخابی خود را مي پردازيد و هيچگونه هزينه‌ای بابت ovdn ahvC كارمزد دريافت نمی شود.
در ادامه راه اندازی روش های آسان شارژ مستقیم، شما مشترکین اعتباری ایرانسل از این پس می‌توانید با استفاده ovdn ahvC از اینترنت تلفن همراه خود، از طریق لینک charge.irancell.ir، خط ایرانسل خود یا افراد دیگر را شارژ کنید.
بدین ترتیب پس از ورود به لینک مذکور، شماره تلفن همراه، نوع شارژ (شامل معمولی و شگفت انگیز) و همچنین مبلغ مورد نظر و ovdn ahvC بانکی که می خواهید پرداخت را از طریق آن انجام دهید انتخاب کنید تا پس از پرداخت اینترنتی، اعتبار مورد نظرتان مستقیماً بر حسب میزان شارژ و به همراه ۲% اعتبار هدیه به حساب شماره تلفن همراه انتخابی افزوده شود. با این روش، مبلغ مذکور به طور مستقیم از حساب بانکی شما کسر شده و به اعتبار سیم‌کارت افزوده می‌شود.
در اين روش، پرداخت مبلغ به صورت اينترنتی انجام می شود؛ به ovdn ahvC اين صورت كه مبلغی معادل شارژ انتخابی از حساب بانكی شما كه اطلاعات مربوط به آن در زمان انتخاب مبلغ از شما پرسيده می شود، كسر می گردد.
شارژ اینترنتی ovdn ahvC
يك روش جديد برای شارژ سيم كارت اعتباری ovdn ahvC



:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

امروزه فناوری اطلاعات به سرعت در حال گسترش است. تا چندی پیش اتصال به اینترنت به یکی از سه روش Hdvhksg زیر محدود شده بود که هر کدام کاستی ها و مشکلاتی داشتند:
دوم، دسترسی از طریق خط تلفن با استفاده از فناوری XDSL و Hdvhksg مودمهای کابلی که نیازمند زیرساختهای وسیع و پرهزینه است و در بسیاری از مناطق امکان دسترسی به آن وجود ندارد. ضمنا" منحصر به مکان و محدوده ای خاص است و از مزایای اینترنت بی سیم بی بهره است.
وایمکس Hdvhksg چیست؟
اما اکنون با ظهور وایمکس جهان در آستانه تحولی دیگر در عصر اینترنت Hdvhksg قرار گرفته است.
وایمکس سیستم دیجیتال ارتباط بی سیم است که با استفاده از منطقه بسیار وسیع تحت پوشش دکلهای وایمکس ، کل شهر و شهرکهای صنعتی ومناطق راهبردی را پوشش می دهد و اینتر نت پر سرعت را برای سازمانها، موسسات و شرکتهای تجاری و همچنین منازل مسکونی Hdvhksg و کلیه افراد در هر نقطه ای از مکانهای تحت پوشش فراهم می آورد. به طوری که کاربر قادر خواهد بود در هر لحظه، حتی در شهرهای دیگر تحت پوشش، توسط رایانه اش به اینترنت پر سرعت متصل شود.
سوم، دسترسی Wi-Fi از طریق امواج رادیویی است که به صورت بی سیم و تنها Hdvhksg در محوطه یک ساختمان امکان پذیر است.
نخست، دسترسی از طریق خط تلفن به صورت Dial-up که دارای سرعتی پایین و همراه با Hdvhksg اشغال شدن خطوط تلفن بود.
Hdvhksg
نخست، دسترسی از طریق خط تلفن به صورت Dial-up که دارای سرعتی پایین و همراه با اشغال شدن خطوط تلفن بود. Hdvhksg
امروزه فناوری اطلاعات به سرعت در حال گسترش است. تا چندی پیش اتصال به اینترنت به یکی از سه روش زیر محدود شده بود که هر کدام کاستی ها Hdvhksg و مشکلاتی داشتند:
اما اکنون Hdvhksg با ظهور وایمکس جهان در آستانه تحولی دیگر در عصر اینترنت قرار گرفته است.
وایمکس سیستم دیجیتال ارتباط بی سیم است که با استفاده از منطقه بسیار وسیع تحت پوشش دکلهای وایمکس ، کل شهر و شهرکهای صنعتی ومناطق راهبردی را پوشش می دهد و اینتر نت پر سرعت را برای سازمانها، موسسات و شرکتهای تجاری و همچنین منازل مسکونی و کلیه افراد در هر نقطه ای از مکانهای تحت پوشش فراهم می آورد. به طوری که کاربر قادر خواهد بود در هر لحظه، حتی در شهرهای دیگر Hdvhksg تحت پوشش، توسط رایانه اش به اینترنت پر سرعت متصل شود.
وایمکس Hdvhksg چیست؟
سوم، دسترسی Wi-Fi Hdvhksg از طریق امواج رادیویی است که به صورت بی سیم و تنها در محوطه یک ساختمان امکان پذیر است.
دوم، دسترسی از طریق خط تلفن با استفاده از فناوری XDSL و مودمهای کابلی که نیازمند زیرساختهای وسیع و پرهزینه است و Hdvhksg در بسیاری از مناطق امکان دسترسی به آن وجود ندارد. ضمنا" منحصر به مکان و محدوده ای خاص است و از مزایای اینترنت بی سیم بی بهره است.



:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

. Ovdn hdkjvkjd مراجعه حضوری به شعب بانک
توجه: Ovdn hdkjvkjd
برای تماس با یک شماره در کشوری که در آن هستید یا تماس با یک شماره در خارج از کشوری که به آن مسافرت کرده‌اید، همانند برقراری یک تماس بین‌المللی عمل کنید. yes/ok + شماره مورد نظر + کد شهر (بدون صفر) + کد کشور + کد خروجی به طور مثال، هنگامیکه می خواهید از خارج ایران با شماره ١٢٣۴۵۶٧٨ در تهران تماس بگیرید، اینگونه شماره گیری کنید: Ovdn hdkjvkjd ۹۸۲۱۱۲۳۴۵۶۷۸ + و برای تماس با یک شماره تلفن همراه ام تی ان ایرانسل در آن کشور، مانند برقراری تماس بین المللی در ایران (همانطور که در بالا ذکر شده) عمل کنید. این بدین معنی است که شماره تلفن همراه را به عنوان شماره مورد نظر وارد کنید و فراموش نکنید که “صفر” را از ابتدای شماره تلفن حذف کنید. مثلاً برای تماس با ٠٩٣۵١۵۵٠۴٠٠، شماره ٠٠٩٨٩٣۵١۵۵٠۴٠٠ را وارد کنید.
هنگامی‌که در خارج از کشور هستید و از سرویس رومینگ استفاده می کنید، می توانید از Ovdn hdkjvkjd خدمات ارسال و دریافت پیام کوتاه (SMS) نیز استفاده کنید. در پایان سفرنیز ، هنگامی‌که به ایران باز می گردید سیم کارت شما باید بطور خودکار به وضعیت “پایان رومینگ” بازگردد و یا با پیگیری پیغام‌های گوشی، سیم کارت شما به حالت عادی بازمی گردد
چند سالی است با گسترش ارتباطات اپراتورهای تلفن همراه کشور و ایجاد رومینگ Ovdn hdkjvkjd در سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری، این موضوع به اندازه‌ی قابل توجهی کاهش یافته است. به گونه ای که شاید دیگر در سفرهای خارجی نیازی به تلفن عمومی و یا کارت تلفن نخواهیم داشت.مشترکان ایرانسل می‌توانند از تلفن همراه خود در هر کشوری که با این شرکت دارای توافقنامه سرویس رومینگ بین‌المللی باشد، استفاده کنند و دیگر نیازی به ثبت نام یا دریافت سیم‌کارت جدید برای رومینگ ندارند. جهت استفاده از سرویس رومینگ باید صورتحساب‌های قبلی خود را به طور کامل پرداخت کرده باشید.
۷۰ درصد تخفیف مودم USB Ovdn hdkjvkjd وایمکس
برای بارگذاری کارت شارژ لازم است وارد سیستم کنترل حساب اینترنتی (e-Care) شوید و پس از کلیک بر گزینه «پرداخت Ovdn hdkjvkjd ها»، به قسمت «شارژ مجدد» مراجعه کنید.
Ovdn hdkjvkjd
شما دانشجویان عزیز می‌توانید با ثبت‌نام سرویس وایمکس ایرانسل در جشنواره Ovdn hdkjvkjd تابستان امسال (تا ۳۱ شهریور) از ۷۰ درصد تخفیف ویژه در قیمت مودم USB بهره‌مند شوید.
ویژه Ovdn hdkjvkjd دانشجویان
• از طریق شماره‌های ۷۰۷ (از خطوط ایرانسل) و Ovdn hdkjvkjd ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ (از سایر خطوط) با مرکز تماس وایمکس ارتباط برقرار کنید.
شاید یکی از ملزومات سفر Ovdn hdkjvkjd به کشورهای خارجی آگاهی از چگونگی استفاده از سیم‌کارت و خرید کارت‌های تلفن از خطوط تلفن ثابت و همراه باشد.
• به یکی از فروشندگان مجاز منتخب ایرانسل (که اسامی Ovdn hdkjvkjd آنها در وب سایت ایرانسل آمده است) مراجعه کنید؛ یا
قیمت مودم Ovdn hdkjvkjd بدون احتساب ۵% مالیات بر ارزش افزوده ارائه شده است.
۱. پرداخت Ovdn hdkjvkjd اینترنتی
مودم USB وایمکس ایرانسل با ابعادی بسیار کوچک و زیبا، مانند یک حافظه فلش به رایانه شخصی شما متصل می‌شود و اینترنت پرسرعت Ovdn hdkjvkjd را در اختیار شما قرار می‌دهد.
برای استفاده از سامانه پرداخت اینترنتی لازم است Ovdn hdkjvkjd وارد سیستم کنترل حساب اینترنتی (e-Care) شوید و پس از کلیک بر گزینه «پرداخت ها»، به قسمت «پرداخت صورت حساب/ پرداخت اینترنتی» مراجعه کنید.
مشترکان باید مبلغ ٢ میلیون ریال سپرده رومینگ را Ovdn hdkjvkjd پرداخت کنند. این مبلغ قابل بازگشت است و مشترک باید این مبلغ را با درج کد شناسه پرداخت خود به شماره حساب ۹۶٫۴۴۴۴۴۰ بانک ملت به نام شرکت ایرانسل واریز کند و جهت دریافت کد شناسه پرداخت #۱*۱*۱۳۰* را از خط خود شماره گیری کنند.
رومینگ ایرانسل Ovdn hdkjvkjd
نوشته Ovdn hdkjvkjd شده در تیر ۱۸, ۱۳۹۱
همچنین مشترکان می‌توانند برای استفاده از سرویس رومینگ سیم کارت دائمی، با خدمات مشترکین ایرانسل با شماره ٧٠٠ از Ovdn hdkjvkjd خط ایرانسل یا ٠٩٣٧٧٠٠٠٠٠٠ از سایر خطوط تماس بگیرند و کلیه اطلاعات لازم را دریافت کنند.
- در طول دوره این پیشنهاد Ovdn hdkjvkjd تخفیفی، هر نفر تنها می‌تواند یک حساب وایمکس ثبت نام نماید؛ بدیهی است در صورت ثبت نام برای بیش از یک حساب، ثبت نام های اضافی ملغی می‌گردد.
آموزش استفاده Ovdn hdkjvkjd از رومینگ دائمی ایرانسل
نوشته شده در Ovdn hdkjvkjd خرداد ۲۳, ۱۳۹۱
هنگامیکه خارج از ایران هستید، درصورتیکه تمام تماس‌هایتان را به پیام گیر صوتی منتقل نکرده باشید، هر شخصی در ایران می تواند با شماره گیری تلفن همراهتان با شما Ovdn hdkjvkjd تماس بگیرد.
برای پیشگیری از ایجاد هرگونه مشکل احتمالی، لطفاً پیش از آغاز سفر مطمئن شوید که ام تی ان ایرانسل با کشور مقصد دارای توافقنامه رومینگ است و با خدمات مشترکین ایرانسل تماس Ovdn hdkjvkjd بگیرید و سرویس رومینگ را برای سیم کارت خود فعال کنید. (برای تماس با خدمات مشترکین، با شماره ٧٠٠ از تلفن همراه ایرانسل و یا ٠٩٣٧٧٠٠٠٠٠٠ از سایر خطوط تماس بگیرید.) هنگامی‌که از ایران خارج شده و به محدوده رومینگ بین‌المللی وارد می‌شوید سیم‌کارت شما باید به طور خودکار به وضعیت رومینگ تبدیل شود. *برقراری تماس به هنگام رومینگ
روش های پرداخت هزینه اشتراک Ovdn hdkjvkjd وایمکس ایرانسل:
۲. خرید کارت شارژ و بارگذاری اینترنتی Ovdn hdkjvkjd
تخفیف مودم USB Ovdn hdkjvkjd وایمکس ویژه دانشجویان
مشترک باید مجدداً با خدمات مشترکین ایرانسل با شماره ٧٠٠ از خط ایرانسل یا ٠٩٣٧٧٠٠٠٠٠٠ از سایر خطوط تماس بگیرد و Ovdn hdkjvkjd از فعال شدن نهایی سرویس رومینگ اطمینان بگیرد. *پیش از خروج از ایران دقت کنید…
توجه: ارائه کارت دانشجویی معتبر جهت Ovdn hdkjvkjd احراز هویت الزامی است.

برای ثبت نام سرویس Ovdn hdkjvkjd وایمکس می توانید:
- مراحل ثبت نام و عملیات پرداخت باید ظرف مدت ۳ روز از زمان ثبت‌نام انجام Ovdn hdkjvkjd شود؛



:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

 

دریافت شارژ ایرانسل
 
 
 

• مشترکین Hdvhksg این سیم کارت ها امکان استفاده از سایر طرح های تعرفه ایرانسل و بسته های تخفیفی را نخواهند داشت.
در حال حاضر، نانوسیم را تنها می توان در جدیدترین ابزارهای ارتباطی مانند iPhone5 یا iPad mini مورد استفاده قرار داد. Hdvhksg
با توجه به اینکه استفاده از نسل جدید گوشی‌های تلفن همراه مستلزم دارا بودن سیم‌کارت‌های مناسب این دستگاه‌ها در سایز کوچکتر است، شرکت ایرانسل که پیشتر میکروسیم را در اندازه کوچک و سازگار با گوشی‌ها و ابزارهای نسل جدیدی همچون iPad ، iPhone و ... در دسترس شما کاربران عزیز و علاقه‌مندان فناوری‌های جدید قرار داده بود، اکنون نانوسیم را به شما عزیزان Hdvhksg ارائه کرده است. این نوع سیم کارت، ۴۰ درصد کوچکتر از میکروسیم بوده و دارای ابعاد ۱۲.۳ میلیمتر (طول) در ۸.۸ میلیمتر (عرض) و با ضخامت ۰.۶۷ میلیمتر است.
شما می توانید با کلیک بر اینجا، این Hdvhksg محصول جدید را تهیه کنید.
توجه: Hdvhksg
نانوسیم های ایرانسل Hdvhksg
جهت رفاه حال مشترکین گرامی ایرانسل و خدمت رسانی بهتر، ایرانسل کد طلایی را در اختیار شما قرار داده است. Hdvhksg بدین ترتیب می‌توانید برای اطلاع از روش‌های شارژ، نحوه فعال‌سازی بسته‌های تخفیفی، تنظیمات MMS، GPRS و اطلاع از سایر خدمات ایرانسل، کد را از خط ایرانسل خود شماره‌گیری نموده و از طریق فهرست‌های مربوط، به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید.
در راستای ارائه محصولات متنوع و جدید به مشترکین ایرانسل، «سیم کارت میهمانان ایران» برای رفاه بیشتر آن دسته از گردشگرانی که به ایران سفر می کنند و تماس های زیادی با اپراتورهای برون مرزی دارند، عرضه می گردد.استفاده از این سیم‌کارت که به قیمت ۲۰۰,۰۰۰ ريال عرضه می شود، تنها در داخل ایران امکان پذیر Hdvhksg است و تماس با آن به مراتب ارزان تر و با کیفیت تر از دیگر سیم کارت ها به ویژه سیم کارت های اپراتورهای خارجی خواهد بود.
به زودی از ایرانسل Hdvhksg
سیم کارت میهمانان Hdvhksg ایران
خرید سیم Hdvhksg کارت از طریق وب سایت ایرانسل
در طول جشنواره زمستان ۹۱ Hdvhksg ایرانسل، شما می توانید با مراجعه به این لینک، برای دریافت سیم کارت عادی که از طریق پست برای شما ارسال خواهد شد ثبت نام کرده و با اولین شارژ، از ۴۰ پیامک ایرانسلی ۷ روزه رایگان بهره‌مند شوید. (این سیم کارت شامل سیم کارت هدیه نبوده و به صورت تکی ارائه می‌شود.)
برای مشاهده جدول در سایز بزرگتر روی آن Hdvhksg کلیک کنید.
کد #۵۵۵* Hdvhksg
Hdvhksg توجه:
برای مشاهده جدول در سایز بزرگتر روی آن کلیک کنید. Hdvhksg
قیمت این سیم کارت نسل Hdvhksg جدید به شرح زیر می‌باشد:
نسل جدید سیم کارت Hdvhksg
شما مشترکین ایرانسل که دارای گوشی‌های نسل جدید بوده ولی پیشتر یکی Hdvhksg از سیم‌کارت‌های معمولی ایرانسل را خریداری نموده‌اید نیز می‌توانید از طریق مراجعه به مراکز خدمات ایرانسل برای تغییر نوع سیم‌کارت خود درخواست داده و سیم کارت جدید تهیه نمایید.
روش استفاده: Hdvhksg
• سیم کارت میهمانان ایران دارای سیم کارت Hdvhksg هدیه نمی باشد.
برای فعال سازی سیم کارت، کدرا شماره گیری نمایید. پس از فعال سازی، سیم‌کارت به طور خودکار به مبلغ ۱۵۰,۰۰۰ ریال شارژ می شود. سپس به منظور برقراری تماس، ضروری است تعرفه ویژه این نوع سیم‌کارت ها را فعال کنید که هزینه ای معادل ۳۰,۰۰۰ ريال داشته و به مدت ۳ ماه فعال خواهد بود. برای فعال سازی این تعرفه و یا افزایش مدت اعتبار آن، Hdvhksg کافیست یکی از کدهای یا را از سیم کارت خود شماره گیری نمایید. مزیت اصلی استفاده از این تعرفه، تخفیف ۳۰ درصدی برای تماس‌های بین المللی است.



:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

تعرفه تخفیفی پیام‌ کوتاه Hdvhksg ایرانسل
دسته: اخبار ایرانسل Hdvhksg
وایمکس ایرانسل Hdvhksg
بنابر اعلام، در حال حاضر خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم از طریق وایمکس ایرانسل، با پهنای باند بین ۱۲۸ کیلوبیت تا دو مگابیت بر ثانیه و براساس تقاضا، در ۲۹ شهر تهران، شهر قدس، شهریار، قرچک، اندیشه، اسلامشهر، ورامین، شورآباد، شهری، کرج، فردیس، مشهد، شهرک صنعتی طوس، تبریز، شهرک صنعتی چرمشهر، شهرک صنعتی اطلس، سردرود، اصفهان، خمینی‌شهر، Hdvhksg خوراسگان، دانشگاه نجف‌آباد، شاهین‌شهر، محمود‌ آباد، کاشان، اهواز، دزفول، اندیمشک، شیراز و گلستان ارائه می‌شود.
تخفیف اس ام اس ایرانسلروابط عمومی ایرانسل اعلام کرد: مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری این اپراتور، با فعال‌سازی طرح پیامک ایرانسل و پرداخت ۱۰هزار ریال برای یک ماه، می‌توانند تا ۵۳ درصد، هزینه‌های پیام‌کوتاه خود را کاهش دهند. تعرفه ارسال پیام‌کوتاه مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل، با شماره‌گیری کددستوری #۳*۲*۷*۱۴۰* و پرداخت ۱۰هزار ریال برای یک ماه، در پیام‌کوتاه فارسی از ۱۰۰ریال به ۷۰ریال برای تبادل پیام‌کوتاه با دیگر مشترکین ایرانسل و از ۱۰۰ ریال به ۹۰ ریال برای تبادل پیام کوتاه با مشترکین دیگر اپراتورهای تلفن همراه کشور کاهش می‌یابد.با استفاده از این طرح، تعرفه ارسال پیام‌کوتاه با نوشتار لاتین مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل نیز از ۱۶۰ به ۷۵ریال برای ارسال به دیگر مشترکین ایرانسل و از ۱۶۰ به ۹۵ریال برای تبادل با مشترکین Hdvhksg دیگر اپراتورهای کشور کاهش می‌یابد. مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل برای اطلاع از طرح تعرفه انتخابی خود کافی است کد دستوری #۱*۸*۷*۱۴۰* و برای اطلاع از زمان باقی‌مانده طرح تعرفه خود، کد دستوری #۲*۸*۷*۱۴۰* را از خط ایرانسل خویش شماره‌گیری کنند. اطلاعات بیشتر درباره طرح پیامک و دیگر طرح‌های تعرفه تخفیفی ایرانسل، از طریق وبسایت رسمی این اپراتور تلفن همراه کشور به نشانی www.irancell.ir قابل مشاهده است
بنا بر اعلام در طول دوره‌ی این پیشنهاد تخفیفی، هر فرد تنها می‌تواند یک حساب وایمکس ثبت‌نام کند و در صورت ثبت‌نام برای بیش از یک حساب، ثبت‌نام‌های اضافی ملغی می‌گردند. ثبت‌نام وایمکس ایرانسل از طریق وب‌سایت رسمی این شرکت به Hdvhksg نشانی www.irancell.ir ، فروشندگان مجاز منتخب ایرانسل که اسامی آن‌ها در وب‌سایت ایرانسل آمده، مراکز خدمات ایرانسل و یا تماس با مرکز تماس شبانه‌روزی وایمکس ایرانسل به شماره ۷۰۷ برای تماسل از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ برای تماسل از سایر خطوط ممکن است.
روابط عمومی ایرانسل اعلام کرد: تخفیف ۵۰ درصدی مودم‌های وایمکس ایرانسل مشمول آن دسته از مشترکینی می‌شود که روزهای ۲۹ و ۳۰ فروردین‌ماه ۹۱ نسبت به ثبت نام سرویس وایمکس با مودم Wi-Fi یا USB اقدام و از زمان ثبت‌نام، مراحل مربوط به آن و عملیات پرداخت خود را حداکثر ظرف مدت سه روز انجام دهند. دراین بازه زمانی، مودم‌های داخلی با امکانات Wi-Fi و مودم USB به همراه سامانه تقویت‌کننده‌ی وایمکس Hdvhksg ایرانسل با ۵۰ درصد تخفیف به قیمت ۴۹۹ هزار و ۵۰۰ ریال عرضه خواهند شد.
۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ Hdvhksg
ایرانسل از عرضه‌ی نیم‌بهای مودم‌های USB و Wi-Fi وایمکس خود Hdvhksg به مناسبت روز ارتش خبر داد.
پرداخت هزینه‌ی اشتراک وایمکس ایرانسل از طریق پرداخت به وسیله‌ی سیستم کنترل حساب اینترنتی (e-Care)، خرید کارت شارژ و بارگذاری اینترنتی، Hdvhksg خرید کارت شارژ و بارگذاری از طریق سیم‌کارت ایرانسل از طریق شماره‌گیری کد دستوری و مراجعه حضوری به شعب بانک‌های عامل امکان‌پذیر است.
ایرانسل از عرضه طرح تعرفه تخفیفی Hdvhksg پیام کوتاه به مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری خود خبر داد.



:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

علیرضا قلمبر دزفولی مدیرعامل ایرانسل نیز در این مراسم گفت: ایرانسل به عنوان یکی از پروژه‌های موفق اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و خصوصی‌سازی در مدت کوتاهی موفق Hdvhksg شد با افزایش ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور سهم قابل توجهی از بازار را کسب کند.
در این نشست، مدیرکل بازاریابی ایرانسل نیز ارایه خدمات ویژه به ورزشکاران و اصحاب رسانه اعزامی به المپیک۲۰۱۲، تشکیل کانون هواداران کاروان اعزامی ایران، انتشار اخبار نتایج مسابقات و خدمات ارزش افزوده نوآورانه از طریق بستر ویترین و پیشخوان ایرانسل را از Hdvhksg جمله خدماتی عنوان کرد که از سوی ایرانسل ارایه خواهد شد.
Hdvhksg
Hdvhksg
وی اهداف اصلی ایرانسل برای حمایت از کاروان ورزشی ایران در المپیک ۲۰۱۲ را بهبود پشتیبانی از رویدادهای ورزشی کشور، ایجاد شور و نشاط در میان مشترکین جوان ایرانسل و انعکاس نتایج بازی‌ها عنوان کرد. Hdvhksg
وی ادامه داد: کمیته ملی المپیک تاکنون اسپانسری نداشته و این نخستین باری است که از کمیته ملی المپیک برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ حمایت می‌شود و امیدواریم ایرانسل در بازی‌های آسیایی و دیگر مسابقات نیز از کمیته Hdvhksg المپیک حمایت کند.
در چهاردهمین دوره رتبه‌بندی صد شرکت برتر ایران و به تشخیص سازمان مدیریت صنعتی، ایرانسل جزو Hdvhksg ۱۰ شرکت پیشرو کشور در رتبه‌بندی سال ۱۳۹۰ معرفی شد.
دزفولی با اشاره به حمایت ویژه ایرانسل Hdvhksg از لیگ برتر خلیج فارس، جام ایرانسل گفت: این فعالیت نیز نمونه‌ی دیگری از اجرای بخشی از مسوولیت اجتماعی ایرانسل در حوزه ورزش کشور است.
ایرانسل در بین ۱۰ شرکت پیشروی کشور قرار گرفت Hdvhksg
علی‌آبادی با اشاره به حمایت ویژه و انحصاری ایرانسل از کمیته ملی المپیک گفت: این حمایت در قالب اعتبارات کمیته قرار می‌گیرد و صرف هزینه‌های کمیته ملی المپیک Hdvhksg خواهد شد.
دیدیم که از این امکانات استفاده کنیم که در همین راستا برای اولین بار در بازی‌های آسیایی از این پتانسیل Hdvhksg استفاده کردیم و تصمیم گرفتیم در زمان مسابقات المپیک استفاده بیشتری از این موقعیت داشته باشیم.
وی با اشاره به عرضه سرویس‌های بانکداری همراه، اینترنت پرسرعت بی‌سیم، خدمات مبتنی بر موقعیت و بسیاری خدمات ارزش افزوده دیگر از سوی ایرانسل، توسعه فناوری به روز، ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری خارجی را از جمله اقدامات این اپراتور عنوان کرد و گفت: ایرانسل با وجود تمرکز بر توسعه کیفی و کمی خدمات خود، از حوزه مسوولیت‌های اجتماعی خود نیز غافل نماند و امضای قرارداد با کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی کشور، سازمان هلال احمر و حضور و حمایت در عرصه رویدادهای ورزشی، از جمله فعالیت‌های ایرانسل بوده که از سال ۸۵ آغاز شده Hdvhksg است.
وی اظهار داشت: پس از یک Hdvhksg سال تلاش دست‌اندرکاران کمیته ملی المپیک برای مذاکره با صاحبان صنایع توانستیم با ایرانسل که همواره در کنار تیم‌های ورزشی بوده و در حوزه مسئولیت اجتماعی سابقه درخشانی دارد به توافق‌های خوبی برسیم.
رتبه بندی شركت های برتر ایران، از طریق بررسی عملكرد شركت‌ها در ۲۵ شاخص مالی و اعتباری توسط سازمان مدیریت صنعتی انجام می‌شود. مهمترین اهداف رتبه‌بندی شركت‌های برتر ایران، ایجاد فضای شفاف و مقایسه‌ای Hdvhksg برای كسب و كار، ارائه اثرگذاری بنگاه‌های اقتصادی در روند فعالیت‌های كشور، ایجاد رقابت بین بنگاه‌ها و شركت‌ها و در نهایت تحلیل روند اقتصادی و تشخیص جهت حركت در كسب و كارهای اقتصادی اعلام شده است.
پس از گذشت ۴سال از آغاز فعالیت Hdvhksg و در رتبه بندی سالیانه صد شرکت برتر: ایرانسل در بین ۱۰ شرکت پیشروی کشور قرار گرفت
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در رتبه‌بندی ۱۳۹۰ صد شرکت برتر ایران (طرح IMI-۱۰۰) که توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود، ایرانسل تنها شرکت فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور است که در فهرست ۱۰ شرکت پیشرو ایران قرار گرفت و موفق Hdvhksg به دریافت تندیس ویژه و لوح تقدیر شد.
براساس این گزارش، ایرانسل پس از گذشت ۴ سال Hdvhksg از آغاز فعالیت در بازار خدمات ارتباطی کشور توانست به این جایگاه‌ها در بین شرکت‌های پیشرو و برتر کشور دست پیدا کند.
همچنین در بخش رتبه بندی سال ۹۰ صد شرکت برتر کشور، برای سال مالی ۱۳۸۹، ایرانسل با ۳ پله Hdvhksg صعود نسبت به رتبه‌بندی سال گذشته، از جایگاه بیست و ششم به جایگاه بیست و سوم ارتقاء پیدا کرد.
به گفته وی المپیک تجلی حضور همه ورزشکاران و فرهنگ‌ها در کنار هم است و ایرانسل برای اجرای بخش دیگری از رسالت و مسئولیت اجتماعی خود Hdvhksg در همه حوزه‌های ورزشی، از کمیته ملی المپیک و کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۲ حمایت می‌کند.
به گفته وی، حمایت مالی ایرانسل از کاروان ورزشی ایران در المپیک ۲۰۱۲ به صورت نقدی است و باتوجه به اینکه این کار برای نخستین Hdvhksg بار در کشور انجام می‌شود، ایرانسل بیشتر و قویتر از انتظار کمیته ملی المپیک حضور یافته است.



:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

سعید خاک ره آل ovdn ahvc hdvhksg محمد معاون منابع انسانی ایرانسل نیز با ابراز خرسندی از مشارکت ایرانسل در این مسابقات بین المللی گفت: ایرانسل به واسطه حمایت مالی از کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۲ لندن خود را در این آوردگاه شریک و همراه ورزشکاران و ملت ایران می‌داند.
بنابر اعلام، در دوره آزمایشی این طرح و تا پایان خرداد ۹۰، نرخ هر نسخه از هر محصول، معادل هزینه یک پیام چندرسانه‌ای و ovdn ahvc hdvhksg ۳۲۰ ریال خواهد بود. همچنین از آنجایی که در طول جشنواره بهار ۹۰ ایرانسل، به ازای ارسال هر پیام چند رسانه‌ای فرصت ارسال یک MMS رایگان به مشترکین اعطا می‌شود، در این بازه زمانی، از هر دو نسخه ارسالی برای مشترکین، یک نسخه رایگان محاسبه خواهد شد.
وی اضافه کرد: به باور ما ovdn ahvc hdvhksg شور و شوق پیکارها و توفیقات ورزشی می‌تواند به بالندگی تبدیل شود و امیدواریم نه تنها با احساس مسوولیت در میادین ورزش بلکه با همت عالی در بخش های صنعت، تولید و تجارت شاهد موفقیت روزافزون ایران عزیزمان باشیم.
با عرضه آزمایشی سرویس «پیشخوان ایرانسل» و برای نخستین بار در کشور، مشترکین ایرانسل می‌توانند از طریق تلفن همراه خود و در قالب پیام چند رسانه‌ای (MMS) در جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار، گزارش‌ها ovdn ahvc hdvhksg و تحلیل‌های روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری قرار گیرند.به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور در ادامه روند ارائه سرویس‌های متنوع و کاربردهای جدید و جذاب تلفن همراه در کشور و همگام با آخرین فناوری روز دنیا، سرویس روزنامه همراه را با نام تجاری «پیشخوان ایرانسل» در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهد.با پیشخوان ایرانسل، مشترکین برای اطلاع از آخرین تحولات سیاسی، بین المللی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی، دیگر نیازی به خرید روزنامه و یا مراجعه به اینترنت نداشته و می‌توانند از طریق ویترین ایرانسل و با تلفن همراه خود، در جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری قرار بگیرند.
سرویس روزنامه همراه توسط ایرانسل عرضه ovdn ahvc hdvhksg شد
محتوای ارسالی علاوه بر متن، با ovdn ahvc hdvhksg تصاویر و لوگوی رسانه مورد نظر همراه خواهد بود و مشترکین با استفاده از این سرویس از «روزنامه همراه» برخوردار شده و می‌توانند به جای ورق زدن روزنامه، خلاصه آن را روی صفحه تلفن همراه خود بخوانند.
خاک ره، با اشاره به اینکه حمایت مالی ایرانسل از کاروان اعزامی ایران ovdn ahvc hdvhksg به مسابقات المپیک ۲۰۱۲ براساس ادای وظیفه ایرانسل در مورد مسوولیت‌های اجتماعی‌اش است، گفت: باید این مهم را یادآور شد که ایرانسل علاوه بر مسوولیت‌های اجتماعی خود توانسته بین ورزش، تجارت و فناوری، ارتباطی نوین برقرار کند.
پس از اشتراک، هزینه هر نسخه محصول ارسال شده به ovdn ahvc hdvhksg متقاضی، به صورت جداگانه در حساب وی منظور می‌شود و تا قبل از ارسال دستور لغو اشتراک، نسخه‌های منتشر شده بر روی پیشخوان ایرانسل برای مشترک ارسال می‌شوند.
معاون منابع انسانی ایرانسل نقطه آغاز حمایت‌های ورزشی اپراتور دوم را حمایت از تیم والیبال مردان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد و افزود: با ارائه بسته حمایتی ایرانسل در لیگ برتر خلیج فارس توانستیم گامی نوین در مسابقات ovdn ahvc hdvhksg ورزشی برداریم و با حمایت های ورزشی ایرانسل بود که دیگر شرکت‌ها نیز به حمایت از ورزش ترغیب شده‌اند
سرویس روزنامه همراه توسط ایرانسل عرضه شد ovdn ahvc hdvhksg
در پایان این گزارش، با تاکید بر اینکه این بستر نوین، فرصت مغتنمی برای گسترش تاثیرگذاری و تعمیق ارتباط رسانه‌ها با ovdn ahvc hdvhksg مخاطبان خود به حساب می‌آید، از مدیران مسئول رسانه‌های کشور دعوت شده تا در صورت تمایل برای حضور در مجموعه رسانه‌های فعال در این سامانه اطلاع‌رسانی مبتنی بر تلفن همراه، با پست الکترونیک vitrin@mtnirancell.ir مکاتبه نمایند.
برای ovdn ahvc hdvhksg نخستین بار در کشور
براساس این گزارش، آخرین فهرست رسانه‌های عرضه شده بر روی پیشخوان ایرانسل با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به شماره ۸۴۹۴ قابل دریافت بوده و متقاضیان اشتراک، کافی است کد ویژه رسانه مورد نظر خود را از طریق پیام ovdn ahvc hdvhksg کوتاه به شماره ۸۴۹۴ ارسال کنند.
وی افزود: برای نخستین بار در کشور است که کمیته ملی المپیک در بازی‌های ovdn ahvc hdvhksg آسیایی و یا مسابقات جهانی المپیک از اسپانسر برخوردار شده و برهمین اساس ایرانسل به کمک این کمیته آمده است.
وی در پایان با اشاره به اینکه ایرانسل فارغ از نتایج رقابت‌ها به جهت حمایت از کاروان اعزامی به مسابقات المپیک به تصمیم خود افتخارمی‌کند، گفت: در راستای حمایت هرچه بیشتر از کاروان اعزامی ایران به ovdn ahvc hdvhksg مسابقات المپیک ۲۰۱۲، متعاقبا برنامه‌های جدید ایرانسل اعلام خواهد شد.
ایرانسل به عنوان تنها حامی مالی کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۲ لندن، مراسم ویژه ۹۰ روز تا المپیک را با حضور تعدادی از ورزشکاران اعزامی و مدیران ارشد ورزش کشور برگزار کرد.محمد علی‌آبادی رئیس کمیته ملی المپیک به عنوان یکی از سخنرانان این مراسم ضمن قدردانی از حمایت‌های مالی شرکت ovdn ahvc hdvhksg خدمات ارتباطی ایرانسل از کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۲ لندن گفت: این اپراتور با تمام توان به کمک کمیته ملی المپیک و ورزش ایران آمده است.
ایرانسل میان ورزش و فناوری ارتباطی ovdn ahvc hdvhksg نوین برقرار می‌کند



:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 بهمن 1391 | نظرات ()