ahvC
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با استفاده از خدمات بانكداری همراه ایرانسل، تمامی مشتركین سیم‌كارت‌های این اپراتور كه دارای یكی از كارت‌های بانكی عضو شبكه شتاب بوده و رمز اینترنتی كارت بانكی خود را دریافت نموده‌اند، می‌توانند با استفاده از گوشی تلفن‌همراه خود و بدون نیاز به نصب هرگونه نرم‌افزار و یا اعمال تنظیمات خاص در آن، از خدمات بانكداری همراه ahvC ایرانسل استفاده كنند.
اطلاعیه ahvC مهم
اگر مایل نیستید پیامک های ارسالی از سوی شرکت ایرانسل را که با هدف معرفی محصولات و خدمات جدید این شرکت فرستاده می شوند، دریافت نمایید کافیست از طریق شماره ۷۰۰ (از خط ایرانسل) و یا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ (از سایر خطوط) با مرکز تماس ahvC ایرانسل ارتباط برقرار نموده و درخواست خود را ثبت کنید.
برای استفاده از خدمات بانكداری همراه ایرانسل، پس از تكمیل ahvC ثبت‌نام، كافی است در هر لحظه و هر كجا، كد دستوری #۷۲۴* توسط مشترك شماره‌گیری و در منوی نمایش داده شده سرویس مورد نظر انتخاب شود.
درخواست برای عدم دریافت پیامک ahvC
ahvC
در حال حاضر امكان خرید شارژ و پرداخت كلیه قبوض از طریق خدمات بانكداری همراه ایرانسل ممكن بوده و به زودی استفاده ahvC از خدماتی نظیر انتقال وجه، اعلام مانده حساب و دریافت صورت‌حساب نیز ممكن خواهد شد.
همچنین در صورت تمایل جهت دریافت مجدد پیامک ahvC های مذکور، می توانید درخواست خود را به سادگی و از طریق ارتباط با مرکز تماس ایرانسل مطرح نمایید.
خدمات بانكداری همراه ايرانسل راه‌اندازی شد! ahvC
برای نخستین بار در ایران، خدمات حقیقی بانكداری همراه، ahvC بعنوان ابزاری نوین در صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک کشور، با قابلیت انجام خدمات بانكی از طریق تلفن‌همراه در هر لحظه و هر كجا به مشتركین ایرانسل عرضه شد.
طلاعیه مهم در ahvC خصوص تعلیق سیم کارت های غیرفعال
بدین‌وسیله به اطلاع می‌رساند، کلیه سیم‌کارت‌های اعتباری شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل که پس از فعال‌سازی، حداقل به مدت ۹۰ روز متوالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۱ خاموش بوده و یا از آنها هیچ استفاده‌ای نشده باشد، در صورت عدم فعالیت تا پایان روز ۱۵ بهمن ۱۳۹۱، به حال تعلیق دائم درآمده و به مالکیت شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل بازگردانده می‌شود. تعلیق مذکور شامل شماره سیم ahvC کارت می‌باشد. منظور از فعالیت، برقراری تماس، ارسال و یا دریافت MMS و SMS غیر تبلیغاتی، شارژ مجدد و یا استفاده از GPRS است. مشترکین به علاوه می‌توانند در صورت عدم نیاز به سیم‌کارت، تا پایان روز ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ نسبت به استفاده و یا انتقال اعتبار اقدام نمایند.
سهولت استفاده و كارائی بالا، قابلیت استفاده در همه مدل‌های گوشی تلفن‌همراه، امنیت و محرمانگی بالا در تراكنش‌های بانكی، خدمت رسانی رایگان، سرعت و كیفیت بالا، صرفه جویی در زمان و كاهش سفرهای درون شهری، امكان استفاده از چند كارت بانكی مختلف با ahvC قابلیت انتخاب در هنگام انجام تراكنش از جمله مزایا و جاذبه‌های خدمات بانكداری همراه ایرانسل می‌باشند.
تنظیمات مربوط به پیامک های معرفی محصولات ahvC و خدمات:
براساس این گزارش، مشتركین ahvC سیم‌كارت‌های ایرانسل، برای استفاده از این سرویس كافی است با شماره‌گیری كد دستوری #۷۲۴* و دنبال كردن دستورالعمل‌های بسیار ساده‌ای كه از طریق پیام‌كوتاه برای وی ارسال می‌شود، به صورت رایگان در این سرویس ثبت‌نام و آن را بروی خط ایرانسل خود فعال كنند.
در صورت تمایل ahvC به عدم دریافت پیامک های اطلاع رسانی، همچنین می‌توانید عدد ۲ را به ۵۰۰۵ بفرستید.





:: برچسب‌ها: Hdvhksg , ahvC , ahvC hdvhksg , ovdn ahvC , ovdn ahvC lsjrdl , ahvC lsjrdl , ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg , ovdn ahvC lsjrdl , ahvC hj , lhjd; hdvhksg , ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd , ahvC hdvhksg fhk; j[hvj , ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj , ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: