Hdvhksg
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

لطفاً با من تماس Hdvhksg بگيريد...
این سرویس برای تمامی مشترکین سیم کارت Hdvhksg دائمی و اعتباری فعال خواهد بود و از طریق آن مشترک می تواند با وارد کردن کد

"لطفاً با من تماس بگيريد... (شماره تلفن ایرانسل Hdvhksg فرستنده)"
بدین ترتیب، مبلغ اعتبار درخواستی از حساب بانکی مشترک برداشت و به حساب شرکت ایرانسل واریز می گردد و اعتبار مورد نظر Hdvhksg مشترک به سیم کارت وی افزوده خواهد شد.
یک پیام Hdvhksg کوتاه (SMS) رایگان به شماره مقصد ارسال کرده و از دارنده شماره بخواهد با او تماس بگیرد؛ حتی زمانیکه اعتبار مکالمه مشترک تمام شده و یا خط تلفن او قطع شده باشد. با وارد کردن این کد، پیام کوتاه زیر به دریافت کننده ارسال می شود:
شارژ Hdvhksg مستقیم خطوط ایرانسل از طریق گوشی تلفن همراه

Hdvhksg
!در صورت دریافت شارژ Hdvhksg شگفت انگیز از طریق وب سایت ایرانسل، به جای ۲۰ %، از 24 % شارژ شگفت انگیز بهره‌مند خواهید شد
از آنجاییکه ایرانسل تنها شبکه ای Hdvhksg است که این سرویس را در ایران ارائه می کند، در حال حاضر امکان استفاده از آن برای تماس با سایر اپراتورها موجود نیست.
توجه:برای دریافت Hdvhksg رمز ورود اینترنتی بانکی، می توانید با بانک خود تماس بگیرید.
Hdvhksg
!%24شارژ شگفت انگیز از Hdvhksg طریق وب سایت ایرانسل
*150*شماره تلفن ایرانسل دریافت کننده# Hdvhksg
شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، در گامی جدید جهت تسهیل دریافت اعتبار برای مشترکین سیم کارت های اعتباری، سرویس «خريد اعتبار از طريق وب سايت ايرانسل» را که پیش از این وعده داده بود، راه اندازی کرد و هم اکنون تمامی شما مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل می‌توانید. فقط با وارد کردن شماره تلفن همراه تان، اعتبار مورد نظر خود را از طریق پرداخت اینترنتی و مستقیما از همین وب سایت دریافت Hdvhksg کنید. با اين روش، مبلغ مذکور به طور مستقيم از حساب بانکی مشترک کسر شده و به اعتبار سيم کارت وی افزوده می‌شود.
Hdvhksg
در ادامه راه اندازی روش Hdvhksg های آسان شارژ مستقیم، شما مشترکین اعتباری ایرانسل از این پس می‌توانید با استفاده از اینترنت تلفن همراه خود، از طریق لینک charge.irancell.ir، خط ایرانسل خود یا افراد دیگر را شارژ کنید.
بدین ترتیب پس از ورود به لینک مذکور، شماره تلفن همراه، نوع شارژ (شامل معمولی و شگفت انگیز) و همچنین مبلغ مورد نظر و بانکی که می خواهید پرداخت را از طریق آن انجام دهید انتخاب کنید تا پس از پرداخت اینترنتی، اعتبار مورد نظرتان مستقیماً بر حسب میزان شارژ و به همراه ۲% اعتبار هدیه Hdvhksg به حساب شماره تلفن همراه انتخابی افزوده شود. با این روش، مبلغ مذکور به طور مستقیم از حساب بانکی شما کسر شده و به اعتبار سیم‌کارت افزوده می‌شود.
به طور مثال اگر با انتخاب این روش، مبلغ ۱۰۰ هزار ریال شارژ دریافت کنید، ۲% از این مبلغ که با احتساب مالیات بر ارزش افزوده معادل ٢ هزار ریال است، به صورت هدیه به اعتبار Hdvhksg شما افزوده می‌گردد.
Hdvhksg
تنها یک کلیک تا Hdvhksg شارژ مستقیم از وب سایت ایرانسل فاصله دارید...
Hdvhksg
شارژ مستقیم خطوط ایرانسل از Hdvhksg طریق گوشی تلفن‌همراه، با ۲% اعتبار هدیه!
فقط با وارد کردن شماره تلفن مشترک ایرانسل، مبلغ شارژ و بانک مورد نظر را انتخاب کنید تا به صفحه پرداخت هدایت شوید؛ در این مرحله لازم است شماره ١٦ رقمی کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود، رمز عبور اینترنتی بانکی و همچنین شماره ٣ رقمی پشت کارت شتاب را Hdvhksg وارد کرده و پرداخت خود را انجام دهید.





:: برچسب‌ها: Hdvhksg , ahvC , ahvC hdvhksg , ovdn ahvC , ovdn ahvC lsjrdl , ahvC lsjrdl , ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg , ovdn ahvC lsjrdl , ahvC hj , lhjd; hdvhksg , ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd , ahvC hdvhksg fhk; j[hvj , ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj , ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: