Hdvhksg
نوشته شده توسط : م

 

دریافت شارژ ایرانسل
 
 
 

• مشترکین Hdvhksg این سیم کارت ها امکان استفاده از سایر طرح های تعرفه ایرانسل و بسته های تخفیفی را نخواهند داشت.
در حال حاضر، نانوسیم را تنها می توان در جدیدترین ابزارهای ارتباطی مانند iPhone5 یا iPad mini مورد استفاده قرار داد. Hdvhksg
با توجه به اینکه استفاده از نسل جدید گوشی‌های تلفن همراه مستلزم دارا بودن سیم‌کارت‌های مناسب این دستگاه‌ها در سایز کوچکتر است، شرکت ایرانسل که پیشتر میکروسیم را در اندازه کوچک و سازگار با گوشی‌ها و ابزارهای نسل جدیدی همچون iPad ، iPhone و ... در دسترس شما کاربران عزیز و علاقه‌مندان فناوری‌های جدید قرار داده بود، اکنون نانوسیم را به شما عزیزان Hdvhksg ارائه کرده است. این نوع سیم کارت، ۴۰ درصد کوچکتر از میکروسیم بوده و دارای ابعاد ۱۲.۳ میلیمتر (طول) در ۸.۸ میلیمتر (عرض) و با ضخامت ۰.۶۷ میلیمتر است.
شما می توانید با کلیک بر اینجا، این Hdvhksg محصول جدید را تهیه کنید.
توجه: Hdvhksg
نانوسیم های ایرانسل Hdvhksg
جهت رفاه حال مشترکین گرامی ایرانسل و خدمت رسانی بهتر، ایرانسل کد طلایی را در اختیار شما قرار داده است. Hdvhksg بدین ترتیب می‌توانید برای اطلاع از روش‌های شارژ، نحوه فعال‌سازی بسته‌های تخفیفی، تنظیمات MMS، GPRS و اطلاع از سایر خدمات ایرانسل، کد را از خط ایرانسل خود شماره‌گیری نموده و از طریق فهرست‌های مربوط، به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید.
در راستای ارائه محصولات متنوع و جدید به مشترکین ایرانسل، «سیم کارت میهمانان ایران» برای رفاه بیشتر آن دسته از گردشگرانی که به ایران سفر می کنند و تماس های زیادی با اپراتورهای برون مرزی دارند، عرضه می گردد.استفاده از این سیم‌کارت که به قیمت ۲۰۰,۰۰۰ ريال عرضه می شود، تنها در داخل ایران امکان پذیر Hdvhksg است و تماس با آن به مراتب ارزان تر و با کیفیت تر از دیگر سیم کارت ها به ویژه سیم کارت های اپراتورهای خارجی خواهد بود.
به زودی از ایرانسل Hdvhksg
سیم کارت میهمانان Hdvhksg ایران
خرید سیم Hdvhksg کارت از طریق وب سایت ایرانسل
در طول جشنواره زمستان ۹۱ Hdvhksg ایرانسل، شما می توانید با مراجعه به این لینک، برای دریافت سیم کارت عادی که از طریق پست برای شما ارسال خواهد شد ثبت نام کرده و با اولین شارژ، از ۴۰ پیامک ایرانسلی ۷ روزه رایگان بهره‌مند شوید. (این سیم کارت شامل سیم کارت هدیه نبوده و به صورت تکی ارائه می‌شود.)
برای مشاهده جدول در سایز بزرگتر روی آن Hdvhksg کلیک کنید.
کد #۵۵۵* Hdvhksg
Hdvhksg توجه:
برای مشاهده جدول در سایز بزرگتر روی آن کلیک کنید. Hdvhksg
قیمت این سیم کارت نسل Hdvhksg جدید به شرح زیر می‌باشد:
نسل جدید سیم کارت Hdvhksg
شما مشترکین ایرانسل که دارای گوشی‌های نسل جدید بوده ولی پیشتر یکی Hdvhksg از سیم‌کارت‌های معمولی ایرانسل را خریداری نموده‌اید نیز می‌توانید از طریق مراجعه به مراکز خدمات ایرانسل برای تغییر نوع سیم‌کارت خود درخواست داده و سیم کارت جدید تهیه نمایید.
روش استفاده: Hdvhksg
• سیم کارت میهمانان ایران دارای سیم کارت Hdvhksg هدیه نمی باشد.
برای فعال سازی سیم کارت، کدرا شماره گیری نمایید. پس از فعال سازی، سیم‌کارت به طور خودکار به مبلغ ۱۵۰,۰۰۰ ریال شارژ می شود. سپس به منظور برقراری تماس، ضروری است تعرفه ویژه این نوع سیم‌کارت ها را فعال کنید که هزینه ای معادل ۳۰,۰۰۰ ريال داشته و به مدت ۳ ماه فعال خواهد بود. برای فعال سازی این تعرفه و یا افزایش مدت اعتبار آن، Hdvhksg کافیست یکی از کدهای یا را از سیم کارت خود شماره گیری نمایید. مزیت اصلی استفاده از این تعرفه، تخفیف ۳۰ درصدی برای تماس‌های بین المللی است.





:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: