Hdvhksg
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

تعرفه تخفیفی پیام‌ کوتاه Hdvhksg ایرانسل
دسته: اخبار ایرانسل Hdvhksg
وایمکس ایرانسل Hdvhksg
بنابر اعلام، در حال حاضر خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم از طریق وایمکس ایرانسل، با پهنای باند بین ۱۲۸ کیلوبیت تا دو مگابیت بر ثانیه و براساس تقاضا، در ۲۹ شهر تهران، شهر قدس، شهریار، قرچک، اندیشه، اسلامشهر، ورامین، شورآباد، شهری، کرج، فردیس، مشهد، شهرک صنعتی طوس، تبریز، شهرک صنعتی چرمشهر، شهرک صنعتی اطلس، سردرود، اصفهان، خمینی‌شهر، Hdvhksg خوراسگان، دانشگاه نجف‌آباد، شاهین‌شهر، محمود‌ آباد، کاشان، اهواز، دزفول، اندیمشک، شیراز و گلستان ارائه می‌شود.
تخفیف اس ام اس ایرانسلروابط عمومی ایرانسل اعلام کرد: مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری این اپراتور، با فعال‌سازی طرح پیامک ایرانسل و پرداخت ۱۰هزار ریال برای یک ماه، می‌توانند تا ۵۳ درصد، هزینه‌های پیام‌کوتاه خود را کاهش دهند. تعرفه ارسال پیام‌کوتاه مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل، با شماره‌گیری کددستوری #۳*۲*۷*۱۴۰* و پرداخت ۱۰هزار ریال برای یک ماه، در پیام‌کوتاه فارسی از ۱۰۰ریال به ۷۰ریال برای تبادل پیام‌کوتاه با دیگر مشترکین ایرانسل و از ۱۰۰ ریال به ۹۰ ریال برای تبادل پیام کوتاه با مشترکین دیگر اپراتورهای تلفن همراه کشور کاهش می‌یابد.با استفاده از این طرح، تعرفه ارسال پیام‌کوتاه با نوشتار لاتین مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل نیز از ۱۶۰ به ۷۵ریال برای ارسال به دیگر مشترکین ایرانسل و از ۱۶۰ به ۹۵ریال برای تبادل با مشترکین Hdvhksg دیگر اپراتورهای کشور کاهش می‌یابد. مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل برای اطلاع از طرح تعرفه انتخابی خود کافی است کد دستوری #۱*۸*۷*۱۴۰* و برای اطلاع از زمان باقی‌مانده طرح تعرفه خود، کد دستوری #۲*۸*۷*۱۴۰* را از خط ایرانسل خویش شماره‌گیری کنند. اطلاعات بیشتر درباره طرح پیامک و دیگر طرح‌های تعرفه تخفیفی ایرانسل، از طریق وبسایت رسمی این اپراتور تلفن همراه کشور به نشانی www.irancell.ir قابل مشاهده است
بنا بر اعلام در طول دوره‌ی این پیشنهاد تخفیفی، هر فرد تنها می‌تواند یک حساب وایمکس ثبت‌نام کند و در صورت ثبت‌نام برای بیش از یک حساب، ثبت‌نام‌های اضافی ملغی می‌گردند. ثبت‌نام وایمکس ایرانسل از طریق وب‌سایت رسمی این شرکت به Hdvhksg نشانی www.irancell.ir ، فروشندگان مجاز منتخب ایرانسل که اسامی آن‌ها در وب‌سایت ایرانسل آمده، مراکز خدمات ایرانسل و یا تماس با مرکز تماس شبانه‌روزی وایمکس ایرانسل به شماره ۷۰۷ برای تماسل از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ برای تماسل از سایر خطوط ممکن است.
روابط عمومی ایرانسل اعلام کرد: تخفیف ۵۰ درصدی مودم‌های وایمکس ایرانسل مشمول آن دسته از مشترکینی می‌شود که روزهای ۲۹ و ۳۰ فروردین‌ماه ۹۱ نسبت به ثبت نام سرویس وایمکس با مودم Wi-Fi یا USB اقدام و از زمان ثبت‌نام، مراحل مربوط به آن و عملیات پرداخت خود را حداکثر ظرف مدت سه روز انجام دهند. دراین بازه زمانی، مودم‌های داخلی با امکانات Wi-Fi و مودم USB به همراه سامانه تقویت‌کننده‌ی وایمکس Hdvhksg ایرانسل با ۵۰ درصد تخفیف به قیمت ۴۹۹ هزار و ۵۰۰ ریال عرضه خواهند شد.
۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ Hdvhksg
ایرانسل از عرضه‌ی نیم‌بهای مودم‌های USB و Wi-Fi وایمکس خود Hdvhksg به مناسبت روز ارتش خبر داد.
پرداخت هزینه‌ی اشتراک وایمکس ایرانسل از طریق پرداخت به وسیله‌ی سیستم کنترل حساب اینترنتی (e-Care)، خرید کارت شارژ و بارگذاری اینترنتی، Hdvhksg خرید کارت شارژ و بارگذاری از طریق سیم‌کارت ایرانسل از طریق شماره‌گیری کد دستوری و مراجعه حضوری به شعب بانک‌های عامل امکان‌پذیر است.
ایرانسل از عرضه طرح تعرفه تخفیفی Hdvhksg پیام کوتاه به مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری خود خبر داد.





:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: