Hdvhksg
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

وایمکس داده­ها را به وسیله امواج مایکرویو بین کامپیوترها منتقل می‌کند که شامل دکل همانند Hdvhksg دکل‌های BTS موبایل وگیرنده (آنتن در اندازه‌های کوچک) می‌باشد. همچنین سرویسهای وایکمس عبارتند از:
تعداد مشترکین فناوری وایمکس تا پایان سال 2011 در دنیا برابر تحقیقات انجام شده توسط مؤسسه تحقیقاتی اینفونتیکس Hdvhksg 25 میلیون نفر می‌باشد که پیش بینی شده است، این تعداد تا پایان سال 2015 به یکصدمیلیون نفرخواهدرسید.بیشترین رشد تعداد مشترکان درایالات متحده آمریکا، شبه قاره هند و آمریکای لاتین است.
در مناطقی از کشور که امکانات سیم تلفن وجود ندارد یا سیم مسی تلفن مورد نظر، قابلیت انتقال حجم بالای داده­های بانکی را در Hdvhksg خود ندارد، ارائه خدمات و تسهیلات الکترونیکی بانک­ها، مستلزم سرمایه­گذاری برای سیم­کشی (کابل، فیبرنوری) با انجام عملیات عمرانی در مسافت‌های متفاوت و یا استفاده از فناوری­های دیگر نظیر ایجاد شبکه ماهواره­ایVsat و شبکه بی­سیم وایمکس خواهد بود.
فناوری وایمکس Hdvhksg
مشترکین فناوری نوین وایمکس در دنیا Hdvhksg
سرویس شبکه Hdvhksg خصوصی مجازی VPN/MPLS
همچنین فناوری نوین تر LTE، علیرغم دارا بودن قابلیت‌های جدید، هنوز در شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی کشورمان مور استفاده قرار نگرفته است. Hdvhksg
(طول عمر مفیدو نرخ بازدهی سرمایه Hdvhksg و P/A) جمع هزینه سالیانه - هزینه اولیه - |pvc|=
الف)سرویس با دید مستقیم (LOS): در این روش یک آنتن در دید مستقیم دکل وایمکس قرار دارد و از محدوده فرکانس 10تا 66 گیگا هرتز استفاده می‌شود که میتواند تا شعاع 50 کیلومتری را Hdvhksg پوشش دهد. ) سرویس بدون دید مستقیم (NLOS): در این روش آنتن در دید مستقیم دکل قرار ندارد و از فرکانس پائین در محدوده ی 2 تا 11 گیگا هرتز استفاده می‌شود که می‌تواند تا شعاع 6 تا 9 کیلومتری را پوشش دهد.
تجهیزات واستانداردهای Hdvhksg فنی وایمکس:
- عدم Hdvhksg نیاز به کابل­کشی و کارهای عمرانی هزینه­بر
Hdvhksg مزایای فناوری وایمکس:
سرویس نقطه به نقطه می‌تواند بین دو نقطة مورد درخواست (در داخل هراستان) از طریق مودمهایDSL ابتدا از محل سایت A مشتری تا نزدیکترین مرکز مخابراتی و از طریق بستر TDM پس از Hdvhksg گذر از مرکز مخابراتی سایت B به نقاط انتهایی مشتری در سایت B،ارتباط مورد نظر را برقرار نماید.
کمترین مقدار Hdvhksg قدرمطلق |pvc|، نشانگر سرمایه­گذاری با صرفه اقتصادی بیشتر جهت ایجاد شبکه ارتباطی مخابراتی بانکی در مناطق فاقد سیم مسی تلفن،می باشد.
کاربران اینترنت در ایران Hdvhksg
- حمایت از کاربردهایی که قابلیت مخفی­سازی اندکی دارند نظیر صوت و تصویر Hdvhksg
MPLS یکی از پروتکل‌های Hdvhksg مهم IP می‌باشد که سوئیچینگ مبنی بر بسته لایه دو ایجاد کرده و از اطلاعات لایه سه استفاده می‌کند. MPLS از الگوریتم جابجایی برچسب برای هدایت بسته‌ها استفاده نموده و هر LSR در شبکه از تکنیک جابجایی برچسب برای هدایت بسته‌ها به سمت مقصد نهایی استفاده می‌نماید. این سرویس قابلیت برقراری ارتباط بین دو یا چند نقطة دلخواه مورد درخواست مشتری از طریق شبکه موجود را فراهم می نماید. مشتری با اتصال دو سر این ارتباطات به سوئیچها و یا روتر‌ها می‌تواند یک شبکة خصوصی مجازی بین نقاط برقرار نماید. این ارتباط در لایة سه از مدل OSI در پروتکلTCP/IP برقرار می‌گردد.
در بانکداری الکترونیکی به منظور تبادل اطلاعات و برقراری ارتباط بین شعبه مرکزی بانک‌ها با دیگر شعبه‌های خود در نقاط شهری، بین شهری و داخل استانی و همچنین ارتباط با دستگاههای خود پرداز و پایانه‌های فروش، نیاز به فناوری‌هایی است که امکان ارائه اینترنت پرسرعت با قابلیت انتقال صوت، تصویر، ویدئو و ... با کیفیت، امنیت و پوشش بالا را داشته باشد، لذا استفاده از فناوری Dail up با سرعت کند و حلزونی آن (حداکثر 56 کیلو بایت در ثانیه) جایگاهی در این نوع بانکداری نداشته و صرفاً در حد استفاده کاربران خانگی باقی مانده است . فناوری wi-Fi نیز به دلیل محدوده کم تحت پوشش، نقشی Hdvhksg برای ارتباطات اصلی بانک ایفا نمی کند. فناوری GPRS تلفن همراه نیز بیشتر برای انجام امور بانکی از قبیل اطلاع ‌رسانی به مشتری در زمینه میزان موجودی، گردش حساب و پرداخت قبوض و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد.
تجهیزات وایمکس شامل دو نوع ثابت و سیارمی باشند که استاندارد IEEE802.16 برای دستیابی به این شبکه در حالت ثابت و با سرعت داده Hdvhksg ای معادل 40 مگابیت در ثانیه وشعاع تحت پوشش 3 تا 10 کیلومتر برای مشترکان طراحی شده است و همچنین استاندارد IEEE802.16E برای دستیابی به این شبکه برای برقراری ارتباط بی سیم در حالت سیار با سرعت داده ای 15 مگابیت در ثانیه و شعاع تحت پوشش3 تا 5 کیلومتری طراحی شده است که هر دو دارای تاییدیه گروه بین المللی وایمکس فوروم نیزمی باشند.
سرویس ارتباط نقطه به نقطه ((PTP Hdvhksg
نسل چهارم واژه‌ای Hdvhksg است که برای توصیف شبکه‌های بی‌سیم تکامل یافته یا ماورای نسل سوم استفاده می‌شود و شاید بتوان گفت نام تجاری آن در3 GPP به صورت LTE است.میزان انتقال داده در این فناوری 326 مگابیت در ثانیه برای دریافت و 86 مگابیت در ثانیه برای ارسال در طیف فرکانسی 20مگاهرتز است که در این شرایط حدود 400 کاربر به صورت همزمان در یک سلول می‌توانند فعال و در عین حال متحرک باشند.از لحاظ تکنیکی سرعت ارسال و بارگیری در LTE نسبت به نسل‌های قبل، بسیار بالاتر بوده و همچنین تاخیر کمتر در ارسال بسته‌‌های اطلاعاتی که منجر به کیفیت فوق‌العاده سرویس VoIP، ویدئو کنفرانس و سرویس‌های همزمان می‌شود.
- قابلیت ایجاد Hdvhksg ارتباط با کاربران متحرک
بدین ترتیب بانکهای کشور با استفاده از فناوری‌های DSL، ماهواره Vsat و فناوری نوین wimax و با دریافت سرویس‌های ارتباطی نظیر PTP، PTMP ، VPN/MPLS و... از شرکت مخابرات و تعدادی محدودی عرضه کننده خدمات خطوط بی سیم، Hdvhksg امکان ارتباط با شعب، تجهیزات و ارائه خدمات الکترونیکی متنوع برخط بانکی به مشتریان را خواهند داشت.
که Hdvhksg در آن p برابر سرمایه اولیه یا ارزش فعلی سرمایه است که مجهول می­باشد و A برابر هزینه مساوی و یکنواخت در پایان هر دوره است.
- Hdvhksg ارائه سرعت بسیار زیاد برای انتقال داده­ها
- عدم نیاز به دید مستقیم میان مودم سمت کاربر و آنتن مرکزی و شعاع فوق­العاده زیاد تحت پوشش آن در حین سرعت بالای انتقال داده­ها Hdvhksg
فناوری LTE( Hdvhksg Long Term Evolution)
روش تجزیه و تحلیل داده‌ها در Hdvhksg تحقیق
- ارائه قابلیت­های فناوری DSL Hdvhksg برای مسافت­های طولانی­تر
از دیگر عوامل توسعه بانکداری الکترونیکی، دسترسی Hdvhksg مشتریان بانک به اینترنت پرسرعت میباشد. وضعیت اتصال اینترنت در کشور تا پایان سال 90 ،نشان میدهد که شمار کاربران ایرانی به 32 میلیون و 696 هزار نفر رسیده که از این تعداد 4.5 میلیون نفر به اینترنت پرسرعت ADSL و 860 هزار نفر به اینترنت وایمکس دسترسی دارند و ضریب نفوذ اینترنت در ایران با احتساب کاربرانی که از طریق Dail up به اینترنت دسترسی پیدا کرده اند، 43 درصد است.
- پیاده ‌سازی انواع پروتکل‌ها و سرویس‌های متنوع مخابراتی Hdvhksg
فناوری مورد نظر در حال حاضر به شبکه ارتباطی ایران وارد نشده و در بازارهای کشورهای صنعتی توسعه Hdvhksg یافته استفاده می‌شود.
آخرین استاندارد در بین فناوری‌های شبکه ی تلفن همراه است که می‌توان با آن به وسیله امواج رادیویی به اینترنت پر Hdvhksg سرعت دسترسی پیدا کرد.
وایمکس برگرفته از کلمات انگلیسی Microwave Access worldwideOf Interoperabilityو به معنی دستیابی گسترده و جهانی به امواج مایکروویو به گونه ای است که از قابلیت بهره برداری متقابل یا Interoperability برخوردار باشد. به عبارتی دیگر Hdvhksg وایمکس امکان ارائه خدمات باند پهن بی سیم را در هر زمان و تمام مناطق فراهم می‌آورد.
سرویس ارتباط نقطه Hdvhksg به چند نقطه ((PTMP
- استفاده از پروتکل‌های Hdvhksg پیشرفته کدینگ نظیر AES، EAP و مدیریت کلید مقاوم در زمان انتقال داده‌ها
در شبکه نسل سوم پیشرفته تاخیر در حدود 40 تا 50 میلی‌ثانیه است که در LTE به حدود 10 میلی‌ثانیه کاهش می‌یابد. مهمترین ویژگی برجسته LTE این است که تمامی زیرساخت آن بر اساس IP Hdvhksg می‌باشد.
در تحقیق حاضر، ابتدا قابلیت­های مهم فنی هر سه فناوری مذکور بررسی و مقایسه می­شود و در ادامه هزینه­های مربوط به ایجاد و برقراری سرویس مخابراتی VPN مورد نیازبانک­ها باپهنای باند اختصاصیkbps 128برای بانک­های ملت و تجارت Hdvhksg به صورت مجزا در شهرتهران وحومه و همچنین در شهرستان­ها، برای فناوریDSL (مناطق فاقد سیم تلفن تا مسافت 3 کیلومتر)، ماهواره Vsat و شبکه­ بی­سیم وایمکس با استفاده از روش ارزش حال هزینه (PVC) و نرخ­های متفاوت تنزیل از 10 تا 25 درصد بوسیله فرمول ذیل محاسبه و مقایسه می­گردد.
سرویس نقطه به چند نقطه داخل استانی یک سرویس تعمیم یافتة PTP است. در این سرویس بنا به درخواست مشتری ارتباط بین یک نقطة مرکزی با چند نقطه به صورت یک به چند برقرار می‌گردد. این سرویس مخصوص مشتریانی مانند بانکها است که دارای یک شعبه مرکزی بوده و نیازمند برقراری ارتباط با شعبه‌های دیگر هستند. در این نوع خدمت، پهنای باند در شعبه مرکزی معادل مجموع پهنای باند در نقاط مقصد بوده و در صورتیکه این پهنای باند کمتراز Mbps2 مگابیت بر ثانیه باشد، کلیه ارتباطات توسط یک پورت و یک زوج سیم به شعبه مرکزی مشتری منتقل می‌گردد و چنانچه پهنای Hdvhksg باند مورد نیاز متقاضی در نقطه مرکزی بیش از 4 مگابیت برثانیه باشد، ارتباط از مرکزمخابراتی تا شعبه مذکور، بر روی بستر فیبر نوری برقرار می‌گردد.
فناوری‌های Hdvhksg مورد استفاده دربانکداری الکترونیکی کشور





:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: