Hdvhksg
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

دومین کنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه ایران با حمایت مالی ایرانسل و همچنین حضور فعال ایرانسل به عنوان نخستین ارائه دهنده وب سایت خدمات ارزش افزوده در کشور (پورتال ویترین)، در اسفند ماه Hdvhksg ۹۰، توسط مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه صنعتی شریف برگزار می گردد.
نمایشگاه Hdvhksg بین المللی کتاب تهران با ۲۴ دوره برگزاری یکی از معتبرترین نمایشگاه های بین المللی در سراسر جهان است. حضور بیش از ۲۰۰۰ ناشر داخلی و ۷۵۰ ناشر خارجی و بازدید بیش از ۵ میلیون نفر از این نمایشگاه، اعتبار فوق العاده ای به آن بخشیده است. ایرانسل نیز با حضور فعال در این نمایشگاه به معرفی محصولات و خدمات وایمکس و تلفن همراه و محتوای فرهنگی، علمی و آموزشی بر بستر ویترین پرداخت.
توجه: Hdvhksg
قرعه‌کشی ۹ Hdvhksg شمش طلا برای مشترکین جدید
برای Hdvhksg شرکت در قرعه کشی، شارژ سیم کارت در هر ماه به میزان ۱۰۰,۰۰۰ ریال الزامیست
این قرعه Hdvhksg کشی در هر ماه به طور جداگانه برگزار می‌شود و سه برنده هر ماه، در هفته اول ماه بعد معرفی خواهند شد.
دومین نمایشگاه تخصصی مخابرات و Hdvhksg اطلاع رسانی اصفهان با حمایت مالی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل از ۲۸ الی ۳۱ خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار گردید.
پنجمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با حمایت مالی ایرانسل در فضایی به مساحت ۹۰ هزار مترمربع و Hdvhksg در قالب ۹۰۰ غرفه و با حضور ۳۰ کشور خارجی، از روز ۱۴ تا ۲۴ مهر ماه ۹۰ در محل مصلای بزرگ تهران برگزار شد. این نمایشگاه در بخش‌های مختلفی از جمله تلفن‌ همراه، رسانه در آینه هنر، بازی‌های رایانه‌ای و ... میزبان بازدیدکنندگان بود.
ایرانسل؛ حامی نخستین جشنواره و نمایشگاه Hdvhksg بازی‌های رایانه‌ای تهران (اردیبهشت ۹۰)
توجه: Hdvhksg
این همایش با هدف توصیف و تبیین Hdvhksg نحوه اجرایی شدن و تصمیم گیری و ارائه گزارش و بیلان كاری یكساله این دفاتر و ترسیم چشم انداز و نقشه راه آینده برای توسعه و یكپارچه سازی خدمات دولت و بخش عمومی برگزار شد.
در صورتی که شما مشترکین جدید ایرانسل، در هریک از ماه‌های برگزاری جشنواره زمستان، سیم کارت خود را به مبلغ ۱۰۰,۰۰۰ ریال شارژ کنید، در قرعه کشی جایزه آن ماه (۳ شمش طلای ۱۰۰ گرمی) شرکت داده خواهید شد و می توانید یکی از سه Hdvhksg برنده خوش اقبال آن ماه باشید.
شهرداری مشهد با حمایت شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، در Hdvhksg راستای اجرای سند توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری‌های كلانشهرها، نسبت به برگزاری چهارمین دوره نمایشگاه فناوری اطلاعات و شهر الكترونیكی موسوم به Elecit ۹۰ از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ خرداد ۹۰ اقدام نمود. این نمایشگاه توانسته است به جایگاه مهمی در جهت ایجاد تعامل میان بخش خصوصی، دولتی و عمومی دست یابد.
این قرعه کشی در هر ماه به طور جداگانه برگزار می‌شود و Hdvhksg سه برنده هر ماه، در هفته اول ماه بعد معرفی خواهند شد.
ایرانسل؛ حامی دومین کنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه ایران Hdvhksg ( اسفند ماه ۹۰
(دی ماه Hdvhksg ۹۰)
ایرانسل؛ حامی پنجمین نمایشگاه رسانه های Hdvhksg دیجیتال (مهرماه ۹۰)
حضور Hdvhksg در رویدادهای بزرگ
حضور فعال ایرانسل در نمایشگاه کامپیوتر، مخابرات و صنایع جانبی تبریز (مرداد Hdvhksg ۹۰)
دومین همایش ملی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی و نقش آن‌ها در تحقق دولت الكترونیك در مورخ ۵ دی ماه ۹۰ با حمایت مالی ایرانسل در سالن همایش های وزارت Hdvhksg كشور برگزار شد.
در صورتی که شما مشترکین جدید ایرانسل، در هریک از ماه‌های برگزاری جشنواره زمستان، سیم کارت خود را به مبلغ Hdvhksg ۱۰۰,۰۰۰ ریال شارژ کنید، در قرعه کشی جایزه آن ماه (۳ شمش طلای ۱۰۰ گرمی) شرکت داده خواهید شد و می توانید یکی از سه برنده خوش اقبال آن ماه باشید.
حضور فعال ایرانسل در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران (اردیبهشت Hdvhksg ۹۰)
ایرانسل؛ حامی دومین نمایشگاه تخصصی مخابرات Hdvhksg اصفهان
ایرانسل؛ حامی چهارمین دوره نمایشگاه فناوری اطلاعات و شهر الکترونیک ELECIT مشهد (خرداد ۹۰ Hdvhksg )
ایرانسل، به عنوان حامی دومین کنفرانس بین المللی شهروند الکترونیک و تلفن همراه، توجه خود به Hdvhksg ارائه سرویس های مناسب به شهروندان کشور را به نمایش گذاشت. ایرانسل برنامه های ارزشمندی برای توسعه سرویس های الکترونیک خود برای شهروندان ایرانی دارد.
ایرانسل، حامی دومین کنفرانس بین المللی شهروند الکترونیک Hdvhksg و تلفن‌همراه (دی ماه ۹۰)
نمایشگاه کامپیوتر، مخابرات و صنایع جانبی از تاریخ ۱ الی ۵ مرداد ماه ۹۰ با حضور فعال ایرانسل در استان آذربایجان شرقی (شهرستان تبریز) در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های تبریز Hdvhksg برگزار گردید.
قرعه‌کشی ۹ شمش طلا برای مشترکین Hdvhksg جدید
ایرانسل، حامی دومین همایش ملی دفاتر پیشخوان Hdvhksg خدمات دولت
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم از تاریخ ۶ مرداد لغایت ۴ شهریور ۱۳۹۰ در مصلای Hdvhksg امام خمینی (ره) برگزار شد. ایرانسل برای نخستین بار پوشش وایمکس نمایشگاه را بر عهده گرفت و همچنین به ارائه محصولات قرآنی و فرهنگی پرداخت.
(خرداد Hdvhksg ماه ۹۰)
برای شرکت در قرعه کشی، شارژ سیم کارت در هر ماه Hdvhksg به میزان ۱۰۰,۰۰۰ ریال الزامیست.
درصد تخفیف مکالمه بین سیم‌کارت اصلی و Hdvhksg هدیه
حضور فعال ایرانسل و پوشش‌دهی اینترنت نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی Hdvhksg قرآن کریم در ماه مبارک رمضان (شهریور ۹۰)
با خریداری سیم کارت ایرانسل در فاصله ۱ دی تا ۳۰ اسفند ۹۱ و طی مراحل ثبت‌نام، ارسال مدارک، برقراری نخستین تماس از خط خود و نیز فعال سازی سیم‌کارت هدیه، حداکثر پس از یک هفته، از ۱۵% تخفیف مکالمه بین سیم‌کارت اصلی و هدیه برخوردار می‌شوید. این هدیه به مدت ۹۰ روز فعال خواهد بود. Hdvhksg
کنفرانس‌های بین المللی شهروند الکترونیک و تلفن همراه به منظور توسعه دانش ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان و سرویس های ارزش افزوده با تکیه بر Hdvhksg آخرین دانش جهانی Mobile ICT برگزار می گردد





:: برچسب‌ها: Hdvhksg , ahvC , ahvC hdvhksg , ovdn ahvC , ovdn ahvC lsjrdl , ahvC lsjrdl , ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg , ovdn ahvC lsjrdl , ahvC hj , lhjd; hdvhksg , ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd , ahvC hdvhksg fhk; j[hvj , ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj , ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: