Hdvhksg
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

در طول جشنواره زمستان ۹۱ ایرانسل، شما می توانید با مراجعه به این لینک، برای دریافت سیم کارت عادی Hdvhksg که از طریق پست برای شما ارسال خواهد شد ثبت نام کرده و با اولین شارژ، از ۴۰ پیامک ایرانسلی ۷ روزه رایگان بهره‌مند شوید. (این سیم کارت شامل سیم کارت هدیه نبوده و به صورت تکی ارائه می‌شود.
Hdvhksg
پیامک Hdvhksg صوتی ایرانسل
- در صورتی قادر به استفاده از این سرویس از طریق پیام چندرسانه‌ای خواهید بود که پیشتر تنظیمات پیام چندرسانه‌ای (MMS) Hdvhksg خود را فعال کرده باشید. (در صورتی که این تنظیمات را دریافت ننموده و یا فعال نکرده‌اید، کد را از خط ایرانسل خود شماره‌گیری کنید.)
روش Hdvhksg استفاده:
اطلاعات تکمیلی در رابطه با این سرویس Hdvhksg (هزینه، روش استفاده و غیره) متعاقبا اعلام خواهد شد.
با توجه به اینکه استفاده از Hdvhksg نسل جدید گوشی‌های تلفن همراه مستلزم دارا بودن سیم‌کارت‌های مناسب این دستگاه‌ها در سایز کوچکتر است، شرکت ایرانسل که پیشتر میکروسیم را در اندازه کوچک و سازگار با گوشی‌ها و ابزارهای نسل جدیدی همچون iPad ، iPhone و ... در دسترس شما کاربران عزیز و علاقه‌مندان فناوری‌های جدید قرار داده بود، اکنون نانوسیم را به شما عزیزان ارائه کرده است. این نوع سیم کارت، ۴۰ درصد کوچکتر از میکروسیم بوده و دارای ابعاد ۱۲.۳ میلیمتر (طول) در ۸.۸ میلیمتر (عرض) و با ضخامت ۰.۶۷ میلیمتر است.
این Hdvhksg منظور کافیست کد را شماره گیری کنید تا به محض بازگشت مشترک مورد نظرتان به شبکه، از طریق یک پیامک، امکان تماس با او، به شما اعلام گردد.
شما می Hdvhksg توانید با کلیک بر اینجا، این محصول جدید را تهیه کنید.
تماس خودکار: سیستم با مشترک مورد نظر شما تماس می گیرد و Hdvhksg پیام شما را پخش می کند
به کمک این سرویس جدید، در صورتی که شما با مشترکی تماس گرفتید و به دلیل خاموش Hdvhksg بودن گوشی وی یا به هر دلیل دیگری تماس برقرار نشد، می توانید از در دسترس قرار گرفتن مجدد او در شبکه (تا ۲۴ ساعت) مطلع شوید.
در حال حاضر، نانوسیم را Hdvhksg تنها می توان در جدیدترین ابزارهای ارتباطی مانند iPhone5 یا iPad mini مورد استفاده قرار داد.
برای مشاهده جدول در سایز بزرگتر روی آن کلیک کنید.شما مشترکین ایرانسل که Hdvhksg دارای گوشی‌های نسل جدید بوده ولی پیشتر یکی از سیم‌کارت‌های معمولی ایرانسل را خریداری نموده‌اید نیز می‌توانید از طریق مراجعه به مراکز خدمات ایرانسل برای تغییر نوع سیم‌کارت خود درخواست داده و سیم کارت جدید تهیه نمایید.
- همه مشترکین اعتباری می توانند برای سایر مشترکین اعتباری، دائمی و Hdvhksg مشترکین اپراتورهای دیگر پیغام بگذارند.
سرویس Hdvhksg میزبان تماس
برای فعال سازی سیم کارت، کدرا شماره گیری نمایید. پس از فعال سازی، سیم‌کارت به طور خودکار به مبلغ ۱۵۰,۰۰۰ ریال شارژ می شود. سپس به منظور برقراری تماس، ضروری است تعرفه ویژه این نوع سیم‌کارت ها را فعال کنید که هزینه ای معادل ۳۰,۰۰۰ ريال داشته و به مدت ۳ ماه فعال خواهد بود. برای فعال سازی Hdvhksg این تعرفه و یا افزایش مدت اعتبار آن، کافیست یکی از کدهای یا را از سیم کارت خود شماره گیری نمایید. مزیت اصلی استفاده از این تعرفه، تخفیف ۳۰ درصدی برای تماس‌های بین المللی است.
سرویس اعلام دسترسی Hdvhksg
از این پس شما مشترکین ایرانسل می توانید میزبان تماس ِ افرادی باشید که با شما تماس می‌گیرند. با استفاده از سرویس میزبان تماس ایرانسل می‌توانید پذیرای تماس‌هایی باشید که تمایل دارید هزینه آنها را به هر دلیل بر Hdvhksg عهده بگیرید.
با استفاده از سرویس «اطلاعات شهری ایرانسل» می توانید نزدیک ترین شرکت، فروشگاه یا موسسه ارائه دهنده خدمات و محصولات مورد نظر را جستجو کرده و اطلاعات مربوط به آنها را دریافت نمایید. همچنین می توانید با انتخاب یک نقطه روی نقشه، اطلاعات مربوط به Hdvhksg شرکت ها و موسسات نزدیک به آن نقطه منتخب را دریافت کنید.
چارسوی ایرانسل Hdvhksg (فروشگاه برنامه های کاربردی تلفن همراه)
همزمان با فرا رسیدن جشنواره زمستان ۹۱ ایرانسل، سرویس پیشرفته ای به نام «پیامک صوتی» در اختیار شما مشترکین عزیز اعتباری قرار گرفته است که بر اساس آن، می‌توانید در Hdvhksg هر زمان که تمایل داشتید با شماره‌گیری تلفن گویای رایگان ۷۱۹، تا ۶۰ ثانیه برای مشترک مورد نظر خود پیام بگذارید.
پیامک: مشترک مورد نظر با دریافت یک پیامک، از اینکه شما برای او پیامک صوتی گذاشته‌اید مطلع شده و می توانید Hdvhksg از طریق تماس با شماره های ۷۱۹ یا ۷۲۰، آن را بشنود.
کد #۵۵۵* Hdvhksg
خرید سیم کارت Hdvhksg از طریق وب سایت ایرانس
در راستای ارائه محصولات متنوع و جدید به مشترکین ایرانسل، «سیم کارت میهمانان ایران» برای رفاه بیشتر آن دسته از گردشگرانی که به ایران سفر می کنند و تماس های زیادی با اپراتورهای برون مرزی دارند، عرضه می گردد.استفاده از این سیم‌کارت که به قیمت ۲۰۰,۰۰۰ ريال عرضه می شود، تنها در داخل ایران امکان پذیر است و تماس با آن به مراتب ارزان تر و با کیفیت تر از Hdvhksg دیگر سیم کارت ها به ویژه سیم کارت های اپراتورهای خارجی خواهد بود
سرویس Hdvhksg اطلاعات شهری ایرانسل
جهت رفاه حال مشترکین گرامی ایرانسل و خدمت رسانی بهتر، ایرانسل کد طلایی را در اختیار شما قرار داده است. بدین ترتیب می‌توانید برای اطلاع از روش‌های شارژ، نحوه فعال‌سازی بسته‌های تخفیفی، تنظیمات MMS، GPRS و اطلاع از سایر خدمات ایرانسل، کد را از خط ایرانسل خود شماره‌گیری نموده و از طریق فهرست‌های Hdvhksg مربوط، به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید.
نانوسیم Hdvhksg های ایرانسل
استفاده از این سرویس تنها برای مشترکین سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل امکان‌پذیر Hdvhksg اس
امکان Hdvhksg ارسال به دیگر مشترکین ایرانسل:
نسل جدید Hdvhksg سیم کارت
• مشترکین این سیم کارت ها امکان استفاده از سایر طرح های تعرفه ایرانسل و بسته های تخفیفی را نخواهند Hdvhksg داشت.
علاوه بر این شما صاحبان مشاغل می توانید اطلاعات شرکت و یا خدمات و محصولات خود را به سرویس «اطلاعات شهری ایرانسل» اضافه کنید و به این ترتیب محصولات خود را معرفی Hdvhksg و تبلیغ نمایید.
این سرویس از طریق کد نیز در دسترس شما خواهد Hdvhksg بود.
کافیست تماس گیرندگان با شما، کد ۷۰۲ را به همراه شماره سیم کارت شما شماره‌گیری Hdvhksg نمایند. پس از آن، تلفن گویا با شما تماس گرفته و شما قادر خواهید بود درخواست مخاطب خود را جهت میزبانی و تقبل هزینه تماس، قبول یا رد نمایید.
سیم کارت میهمانان ایران Hdvhksg
توجه: Hdvhksg
از دیگر قابلیت‌های این سرویس جدید، ارسال یک پیام صوتی برای چند مشترک و یا ارسال پیام صوتی دریافت شده، برای مشترکین دیگر با روشهای مختلف شامل پیامک، تماس خودکار و یا پیام Hdvhksg چندرسانه‌ای است.
پیام Hdvhksg چندرسانه‌ای: پیام ضبط شده شما به صورت یک فایل صوتی برای مشترک ارسال خواهد شد.
- هزینه ارسال هر پیامک صوتی معادل ۶۲۰ ریال می باشد Hdvhksg
پس از ضبط پیام، این امکان در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا پیام خود را به یکی از روش‌های Hdvhksg زیر ارسال کنید:
در جشنواره زمستان ۹۱، ایرانسل اقدام به راه اندازی سرویس جدید خود به نام «چارسو» (فروشگاه برنامه های کاربردی تلفن همراه) خواهد کرد که شما را قادر می سازد از طریق مراجعه به پورتال اینترنتی این فروشگاه و یا برنامه فروشگاه قابل نصب بر گوشی تلفن همراه شما، برنامه های Hdvhksg مورد نیاز خود را که با سیستم عامل گوشی هوشمند شما همخوانی دارد خریداری نمایید.
اطلاعات تکمیلی در رابطه با این Hdvhksg سرویس متعاقبا اعلام خواهد شد.
برای Hdvhksg مشاهده جدول در سایز بزرگتر روی آن کلیک کنید.
قیمت این سیم کارت نسل Hdvhksg جدید به شرح زیر می‌باشد:
جهت آشنایی بیشتر با سرویس «اعلام دسترسی» و اطلاع از سایر امکانات این سرویس می‌توانید کد را از سیم کارت اعتباری ایرانسل Hdvhksg خود شماره گیری کنید.
• سیم کارت میهمانان ایران دارای سیم کارت Hdvhksg هدیه نمی باشد.




:: برچسب‌ها: Hdvhksg , ahvC , ahvC hdvhksg , ovdn ahvC , ovdn ahvC lsjrdl , ahvC lsjrdl , ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg , ovdn ahvC lsjrdl , ahvC hj , lhjd; hdvhksg , ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd , ahvC hdvhksg fhk; j[hvj , ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj , ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: